Ik weet niet wat te denken heb hulp nodig... Ik zit in een raar dillemma met mijn lichaam! Ik heb dinsdag een miskraam gehad even in detail: Dinsdag: 11u: bloeding 14u: inwendige echo ; eitje in baarmoedermond 17u: bloeding gestopt Woensdag: Enkel wat veegjes bruinverlies op gans de dag tegen de avond: pijn in te borsten plus voel mij plots weer zwanger tegen de nacht op kreeg ik hoofdpijn enorm veel plassen Donderdag: Borsten doen meer pijn Veel plassen amper een veeg bruinverlies tegen de nacht aan erg emotioneel en een gevoel van zwanger zijn Vrijdag: borsten enorm gevoelig - tepels zijn vergroot en voel dat ze harder worden en groter Veel plassen - obstipatie - veel winderigheid Veel dorst geen bruin bloed meer enorm krengig en emotioneel hoofdpijn Is dit normaal bij een miskraam??? Normaal bij een miskraam geeft u lichaam toch een signaal naar u hersenen dat je u zelf niet meer zwanger voelt maar wel de symptomen nog hebt... vele vrouwen voelen zich volledig leeg na een miskraam ik niet ik blijf mij enorm zwanger voelen zelfs meer zwanger dan voorheen... ik durf dit niet tegen mijn man zeggen omdat ik dat ventje het niet wil aandoen hem nog eens zijn hoofd op hol te slagen en hem weer moet teleurstellen... ik vertrouw steeds wat mijn lichaam mij verteld maar nu weet ik het echt niet meer! dit is mijn 2de zwangerschap de eerste is gelukt en heb een wonder van een zoontje ( van mijn ex) Wil mijn huidige man ook een kind van zijn vlees en bloed schenken maar ik moet eerst dit uitspitten... Heb geen curretage gehad vermits ik dinsdag op controle pas moet. Ik kan zolang niet wachten. Hoe komt het dat ik mij zwangerder voel met de dag en dat de syptomen verergeren? terwijl ik in mijn hoofd het wil verwerken en hoop dat het snel voorbij is... Soms hoop ik gewoon te bloeden zodat ik van die onzekerheid van af ben ... help mij aub ik voel mij hierbij een beetje verveeld en lig er enorm van wakker... oja ik was 7weken ver of zou nu tenminste 7weken en 1 dag zijn xxxkim
Hallo Kim. Wat vervelend een miskraam. Zolang de miskraam niet compleet is, heb je de zwangerschapshormonen in je lichaam die de zwangerschapsklachten veroorzaken. Dus daardoor heb je al deze klachten nog. Praat wel samen met je mannetje, want dan weet hij hoe jij je voelt. En kun je het samen delen. Groetjes Ineke.
Nu enkele dagen verder; pijn aan de borsten verergeren en tepels beginnen fel te jeuken Ik moet vaker en vaker naar het toilet voor mini plasjes mijn darmen rommelen enorm en ben enorm vermoeid bij het minste dat ik doe... is het dan zo normaal dat de klachten verergeren??? heb nog beetje bruinverlies bij het vegen... maar geen buikpijn of niets gehad tot nu toe... zelfs niet toen ik bloedde had ik weinig of geen pijn gehad (enkel wat spanning in de buik door de stress bij dat ik het opspande...) ook heb ik een soort van harde buik aan het krijgen beetje opgezet ook... is er een kans dat ik eventueel terug zwanger ben? Of scheelt er iets? xxx