gehemelte spleet....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dnise, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    Hallo meiden... nou het onderwerp zegt het al....
    Ons zoontje is geboren met een gehemelte spleet.. het zachte weefsel is zoiezo open en nu bleek uit onderzoek vorige week dat ook het harde gedeelte een klein stukje gespleten is...
    Nou hebben wij via het ziekenhuis een habermann fles gekregen maar vind het zo'n waadeloze fles... we moeten met ontzettend veel kracht knijpen om er ook maar iets uit te krijgen... en Aiden lijkt niet echt te zuigen...
    Nu heb ik ook nog difrax flessen.. met kersenspeen maar daar drinkt hij haast niets uit..
    Is het een idee om een avent 3 standenspeen of bibi 3 standenspeen te gaan proberen??...
    Wie heeft er tips en adviezen voor ons... want via internet wordt ik ook niet echt wijzer... en als er meiden zijn die ervaring met schisis hebben zou dat voor mij al heeeeel prettig zijn om ervaringen etc uit te wisselen....
    Veel liefs Denise

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb er zelf geen ervaring mee maar Marline1983 wel!
    Haar dochter heeft een schisis en zij zal je vast wat tips/info kunnen geven.

Succes meid!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Jinne1982 heeft ook een zoontje met een spleet. Wel alleen in zijn lip, maar de flessen die zij gebruikt zijn misschien ook wel iets voor jou.

4. misa

misa Niet meer actief

Ik zou geen standenspeen gebruiken bij zo'n kleintje: dat gaat vaak echt veel te snel.

Ik heb er verder geen ervaring mee, hopelijk kun je met anderen wat info uitwisselen.

Deel Deze Pagina