Slofjes die écht aan blijven...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gentle, 31 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mijn dochter is houdini. Ze krijgt echt álles van haar voetjes tot nu toe, sokken, schoenen (met veters, klitteband, knoopjes, elastiek), sock ons (zelfs een keer alleen haar sokken er onderuit, sock ons nog aan ;)), en zelfs een keer een maillot. Die laatste houdt ze nu gelukkig aan, maar voor de winter zie ik de bui al hangen. Thuis loopt ze namelijk altijd op blote voeten. Doe ik haar sokken aan, zijn ze binnen een minuut uit...

Maarrr, mijn moeder heeft ooit gebreide slofjes gemaakt met veters (gewoon gevlochten draadjes). Die veters in een dubbele knoop kreeg ze niet los! Maar ja, nu dat ze loopt is dat natuurlijk veel te glad. Wol glijdt ontzettend. Dus nu ben ik op zoek naar leren slofjes (of met een leren zool) mét veters...

Ik weet niet of het bestaat, maar weet iemand het? Andere ideeën mogen ook, maar ik betwijfel of iets anders gaat helpen...

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ik heb voor Puck deze van Shoesme

Met veters en babyproof. Dus voor kindjes die kruipen of net lopen :)

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ducktape?:p

ken het probleem hoor, volgens mij is het gewoon nog niet uitgevonden..

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn zoontje trok ook alles van zijn voeten behalve de Zootjes, die hebben stevig klittenband.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij hebben lerenslofjes van Bobux ideaal! Ze zijn wel prijzig 29,95

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Tja..
    Mijn dochter krijgt werkelijk álles uit. Maillotjes ook hoor, en broekjes.. soms banjert ze hier in romper door de kamer, dan heeft ze de rest uitgetrokken ;). Maar wat ik me afvraag.. is het zo erg? Ik ga er zelf vanuit dat ze op een gegeven moment wel gaat snappen dat je warmere voetjes hebt met sokjes of slofjes aan?

7. marjan77

marjan77 Bekend lid

de slofjes van Bambino, ideaal!

8. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Mijn dochter heeft slofjes van babypaws en dan de amanda, ik weet niet of dat wat is?

9. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Die hebben wij ook gehad, tenminste deze jongens variant: Jak rap bruin - Baby-Slofje.nl

Hij kreeg ze echt niet uit!

Deel Deze Pagina