Mijn dochter is houdini. Ze krijgt echt álles van haar voetjes tot nu toe, sokken, schoenen (met veters, klitteband, knoopjes, elastiek), sock ons (zelfs een keer alleen haar sokken er onderuit, sock ons nog aan ), en zelfs een keer een maillot. Die laatste houdt ze nu gelukkig aan, maar voor de winter zie ik de bui al hangen. Thuis loopt ze namelijk altijd op blote voeten. Doe ik haar sokken aan, zijn ze binnen een minuut uit... Maarrr, mijn moeder heeft ooit gebreide slofjes gemaakt met veters (gewoon gevlochten draadjes). Die veters in een dubbele knoop kreeg ze niet los! Maar ja, nu dat ze loopt is dat natuurlijk veel te glad. Wol glijdt ontzettend. Dus nu ben ik op zoek naar leren slofjes (of met een leren zool) mét veters... Ik weet niet of het bestaat, maar weet iemand het? Andere ideeën mogen ook, maar ik betwijfel of iets anders gaat helpen...
Tja.. Mijn dochter krijgt werkelijk álles uit. Maillotjes ook hoor, en broekjes.. soms banjert ze hier in romper door de kamer, dan heeft ze de rest uitgetrokken . Maar wat ik me afvraag.. is het zo erg? Ik ga er zelf vanuit dat ze op een gegeven moment wel gaat snappen dat je warmere voetjes hebt met sokjes of slofjes aan?
Die hebben wij ook gehad, tenminste deze jongens variant: Jak rap bruin - Baby-Slofje.nl Hij kreeg ze echt niet uit!