Goedemorgen, Onze zoon van 8 maanden zit volgens mij in een bepaalde fase. Je kan hem niet neerleggen of hij begint meteen met huilen. Op het moment dat je de kamer uitloopt begint hij ook meteen te huilen. Over de hele dag eet hij minder. Waardoor hij in de nacht al om 4 uur wakker wordt voor een flesje. Voorheen gaf ik hem om 23:00 een flesje en dan werd hij weer om 6:00 of later wakker. Nu slaapt hij ook niet meer zelfstandig als we hem in zijn bedje leggen. Wie komt bovenstaande punten bekend voor? En wat kunnen we eraan doen?
Inderdaad hij zit in zijn 8 maanden sprong. Is wel heftiger dan bij onze oudste. even volhouden. Ben al op zoek naar tips op internet hoe we deze sprong door kunnen komen.
Heeeeeel herkenbaar. Mijn zoontje is nu 9 maanden en bij 8 maanden begon het precies zoals je omschrijft! in het oei ik groei boek staat ook dat dit een heftig sprongetje is, die lang kan duren. Bij ons bijna 4 weken geduurt en van de een op andere dag over, en super vrolijk nu! Succes! Denk eerlijk gezegd dat je er niet veel aan kan doen, als alleen accepteren dat het zo is, en heeel veel knuffelen