Voor mijn dochter zoek ik het beestje zoals op de foto. Ik heb hem gekregen bij de geboorte van mijn dochter. Ze zijn in de winkel niet meer te koop. Ik vind m zo schattig dat hij altijd bij haar ligt. Nu wil ik alvast er 1 of 2 extra hebben, want hij lijkt niet erg stevig. Wie kan me ermee helpen? Ik wil de onkosten natuurlijk vergoeden. View attachment 158520
Kan je helaas niet helpen met het knuffeltje, maar wilde even zeggen dat je dochter onder zo'n ontzettend leuk lakentje / dekentje ligt! Heb je die zelf gemaakt?
Wat een schatje!! Je meisje, je knuffeltje en je lakentje! Ik kan je er niet aan helpen, maar misschien kun je eens op mp kijken en een oproepje plaatsen op zw pagina, onderaan bij gezocht. Succes!
Dank u dank u!! Ben het helemaal met je eens. Op mp heb ik al gekeken. Ik zal idd eens een oproepje plaatsen. Bedankt!
Ik kan het ook niet laten; wat een schatje! En wat een leuk lakentje! Er is een website waarop iemand knuffels voor je kan namaken. Er ijn ook websites met 'knuffel kwijt'. Misschien kun je de Kruidvat klantenservice eens bellen? Verder zou ik het echt niet weten...
zoek eens op marktplaats. Mijn zoon heeft ook een knuffel van kruidvat (merk heet evora) ook de muis van mijn zoon heeft kruidvat helaas niet meer maar heb op marktplaats een reserve gevonden gelukkig.