gehoortest baby negatief

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pandora, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Jeetje wat lukt die test vaak niet als ik dat zo lees:$
    het stelt me wel wat gerust...maar wat een belachelijke manier om een kersverse moeder, die nog helemaal wankel op haar benen staat van de bevalling, met een hummeltje van net 4 dagen oud zo de stuipen op het lijf te jagen met zo'n rottest:x

ons ventje was overigens niet in badje geweest voor de test...hier had de kraam al rekening mee gehouden.
    Volgende week doen we m 2 dagen niet in bad voor de test

viel me gisteren wel op dat hij maar hele nauwe gehoorgangetjes heeft...misschien paste het dopje daardoor niet goed:(

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Vandaag zijn ze terug geweest voor het gehoortestje....niks aan de hand :D vandaag was alles helemaal prima:)
    mama is dus de hele week voor niks ongerust geweest:D:)

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    o gelukkig!! :)

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal top!:D

5. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Bij mijn dochtertje was dat ook! De eerste keer negatief, de tweede keer negatief en de derde keer kwamen ze met zon geavanceerde hoortest ( zag er best sneu uit!! ) en die was positief:D

6. misa

misa Niet meer actief

Gelukkig is de test goed! Gefeliciteerd!

7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Bij ons hebben we er 3 testen over moeten doen, uiteindelijk met zo'n test waarbij ze via elektroden de activiteit in de hersenstam meten bleek dat haar gehoor goed was. De eerste 2 reguliere testen waren dus niet goed, maar dat was omdat ze geen helder resultaat kregen. Een negatieve uitslag kan ook een helder resultaat zijn.

Maak je niet te druk, gewoon afwachten, voor hetzelfde geld is het volgende week wel goed, en anders zul je aanvullend onderzoek moeten laten doen.

Deel Deze Pagina