Mijn oudste dochtertje heeft brede voetjes en ik kan nergens leuke schoentjes voor d'r vinden. Ik heb diverse zaken en merken geprobeerd maar ze zijn zo smal voor haar. Ze heeft overigens maatje 27. Wie o wie weet waar ik het beste kan slagen.
Heb zelf een zoon met brede voet. Hij heeft ook een hoge wreef, dus schoenen kopen is altijd lastig. De laatste 3 paar schoenen waarop hij heeft gelopen waren van de Geox, daarvoor een paar van Dr. Visser. Die zaten als gegoten.
Hier ook het geval... Ik heb meestal nike's voor me zoontje die zitten aardig goed en dan nemen we altijd een brede en neit zo smalle... en hij heeft maar 25 best wel een grote voet voor iemand die pas 84 cm is hahaha... ik heb laats ook leuke schoentjes bij bristol gekocht en die passen hem ook goed... maar je moet idd goed zoeken... soms zit ik echt te denken om een winkeltje te openen met deze soort schoenen... en hele leuke stoeren jongens kledig want das ook haas nergens te vinden...
die leeft op grote voet haha mijn dochter is 87 cm en heeft maat 22.. Bunnies zijn trouwens ook heel breed.
Ik heb toevallig laatst nieuwe schoenen gekocht van het merk Elefanten...was wel in duitsland....blijkbaar hebben die 3 verschillende breedtematen in de schoentjes! Erg fijn...ik heb nu de middel....
Wat ik zo weet is dat Gattino en Clarks ook breedte maten hebben. Sketscher vallen ook heel breed (mijn zoon zwemt er in ieder geval in met zijn smalle voeten)