Slaap problemen en kleine operatie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Littlejoy, 17 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Mijn dochter is nu net 1 jaar. Ze wordt vrijdag geholpen. Krijgt buisjes en neusamandelen gaan eruit.
    Op zich is dat het probleem niet, maar wel vraag ik me af of het ermee te maken kan hebben dat ze sinds 3 maanden 2 x per nacht wakker wordt. Als ze melk krijg, gaat ze weer paar uur slapen.
    Nu hebben we van het cb gehoord dat de fles eraf moet.
    Okay, kan ik best inkomen maar ze is elke week wel ziek. Koorts, oorpijn. Misschien is dit haar troost.
    Wie herkent dit?

2. mepeggy

mepeggy Lid

18 okt 2008
    60
    0
    0
    Ik herken het zo niet, de nachtfles was er hier snel af door reflux.

Wat ik wel gehoord/gelezen heb van verschillende mama's is dat ze de melk vervangen door water zodat de "troost-factor" blijft maar het voedings element weg is. Moet wel even kijken naar de hoeveelheid natuurlijk.
    Verder kan het best zijn dat je dochtertje wakker wordt vanwege pijntjes die opgelost worden met deze operatie, die krijgt ze niet voor niets natuurlijk.

Succes, ik hoop dat het snel opgelost wordt!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Beide meiden kregen hier nachtvoedingen vanwege oorklachten. Gaven we dat niet, dan was het drama en met een voeding sliepen ze veel gemakkelijker weer verder.
    Oudste is door gaan slapen toen de oorklachten weg waren. Bij de jongste verdwenen de slaapproblemen toen ze buisjes kreeg. Helaas weer andere problemen en een paar maanden later ook weer oorproblemen, dus de slaapproblemen toen weer terug, (maar ze was de nachtfles toen net lang genoegt ontwend om die nog weer te willen). Maar na amandelen knippen weer betere nachten. Laatste tijd werden de nachten weer slechter en bleken de buisjes er uit te zijn. Afgelopen dinsdag nieuwe buisjes erin en we zien weer een veel vrolijker kind.
    Ik zou dus even de buisjes afwachten en dan is dus onze ervaring dat je daarna snel een ander kind hebt en dat de nachtvoedingen er dan vanzelf of heel gemakkelijk wel afgaan :)

Deel Deze Pagina