4,5 week zwanger: stekend gevoel in vagina

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by zwaaistaart, Sep 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,452
    1,038
    113
    Female
    #1 zwaaistaart, Sep 19, 2014
    Last edited: Sep 19, 2014
    Hallo,

Ik heb ook een vraag: Ik ben nu 4,5 week zwanger via IVF.
    Hiervoor ben ik ook 2x zwanger geweest, maar dat is helaas beide keren misgegaan (bij echo met 7,5 week beide keren ontdekt, dus nu extra bang voor weer een miskraam)

Deze zwangerschap voelt wel anders op een onduidelijke manier, maar nu heb ik sinds een uur of 2 steeds steken in mijn vagina/baarmoedermond. Echt pijn doet het niet maar het zeurt wel.
    Wat kan dat betekenen? Ik hoor wel altijd met de echo's dat mijn baarmoedermond wat naar achteren ligt. Kan het zijn dat hij nu wat verschuift ofzo?
    pffff die onzekerheid is lastig!

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

ik kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt. Wat spannend allemaal. Maar de steken die je nu voelt, komen vaker voor aan het begin van de zwangerschap. Het eitje is zich goed aan het innestelen in jouw baarmoeder en aan het groeien. Daarnaast veroorzaken de hormoonveranderingen in je lichaam ook voor die steken. Zolang het hier bij blijft en je verliest verder geen bloed, dan wijst dit niet op een miskraam. Veel succes toegewenst!

Groetjes Monique

3. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,452
    1,038
    113
    Female
    Dank je wel!

Share This Page