Hallo allemaal,. Mijn dochertje is nu 14 maand begin febr 15 maand, ze zit nu in mt 80 a 86 ligt eraan hoe iets uitvalt. Maar wij gaan op vakantie van de zomer, en nu heb ik al heel wat leuke kleren gezien aangezien de nieuwe voorjaar-zomer collectie aan het binnen komen is, maar ik vind het heel moeilijk welke mt ik dan moet nemen. Wie kan mij helpen, en wat voor maat hebben jullie kleintjes met 20mnd? Alvast bedankt..
Iris is nu 20 maanden en zit in 86 broeken en ook qua truitjes, sommige truitjes al wel 92 en ze is niet supergroot. Zou voor jouw kindje 92 aanhouden denk ik.
Ik vind dat dus ook lastig te bepalen, mijn zoontje is 16 maanden en draagt nog 74! Dus ik denk dat dat hij rond de zomer pas in 80 zal zitten aangezien hij met 74 nog wel even kan doen. Alleen nu hoor ik van een hoop mensen om mij heen dat ze ineens een groeispurt kunnen krijgen dus eigenlijk durf ik nog geen zomerkleding aan te schaffen.
Dochter zat met 20 mnd in broekjes maat 74 en truitjes maat 74/80. Nu met 25 mnd zt ze in maat 74/80 van broeken en 80/86 van shirts. Ik keek gisteren naar de nieuwe zomercollectie, maar maat 92 van de kindermaten is nog veel te groot voor haar. Dochter heeft van de zomer maat 80 van broeken en 86 van shirts nodig. shirts 86/92 van de hema past wel weer. Ik had vorig jaar een paar shirts maat 86 gekocht en die kan ze dit jaar aan. Was vorig jaar geen gezicht nog. Dochter doet niet aan groeispurten, maar groeit heel constant en elke maat heeft ze lang aan gehad.
Mijn zoon is bijna 20 maand, hij zit nu in broekjes maat 86 en truitjes maar 92. Maar hij gaat zo over naar Broekjes maat 92 en truitjes maat 98... want de andere kleren worden hem wat te klein nu vooral de truitjes maat 92. Mijn zoon is lang voor zijn leeftijd, dus aan die kledingwijzers van de winkels heb ik nooit wat gehad
bedankt voor jullie reacties allemaal, als ik mt 92 zie dan is dat echt nog veelste groot voor mijn meisje. maar ja het zou echt zo maar kunnen. denk dat ik dan maar 86-92 moet aanhouden. Groetjes
Zou het niet durven zeggen.. Mijn dochter zit al 7 maanden in maat 86 en ze is nu 19 maanden. Denk dat ze qua truitjes nu wel langzaam richting maat 92 gaat maar de broeken die zullen denk ik nog wel even passen.
meisje van 17 maanden zit hier in maat 80 boven/74 onder. Ik wacht met zomerklding hoe moeilijk ik het ook vind. Vorig jaar had ik hele stapels 74 gekocht voor de zomer en toen bleef ze in 68. Alles is ongedragen weg gegaan. Pas in april/mei ga ik zomerkleding shoppen
Dat is wel heel lastig te zeggen. Mijn dochter is 19 maand en zit al wel een half jaar in dezelfde maat, 80 broekjes en maat 86 van truitjes. Ze gaat nu zo langzamerhand naar 86 van broekjes. Het ligt ook erg aan het merk moet ik zeggen.