Gehoortest

Discussion in 'Kraamtijd' started by angela8923, Nov 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angela8923

angela8923 Actief lid

Apr 11, 2016
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op 3-11 bevallen met 35+3. Sinds zondag zijn we met onze kleine man thuis! Een heftige periode, en nu was de gehoortest van vandaag aan 1 oor niet goed. Bah, wat kan dat je dag weer even naar maken zeg.

2. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Misschien zat er nog een beetje water in van het badderen? Ze komen nog een keer terug toch?

3. angela8923

angela8923 Actief lid

Apr 11, 2016
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, volgende week komen ze weer terug. Maar het geeft wel veel stress en onrust. Ik wil zo graag genieten!

4. Muts008

Muts008 Actief lid

Feb 2, 2013
    196
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niet druk maken! Bij mij 2x 1 oor niet goed. Iemand thuis nog een test gedaan, helaas ook niet goed. Maar die testen zeggen niet hoeveel procent wel of niet aankomt. Mijn dochter kreeg uiteindelijk een verwijzing voor het ziekenhuis. Daar bleek dat bij beiden oren niet alles aankwam. De procenten weet ik eerlijk gezegd niet eens meer maar het was genoeg om wel te horen maar waarschijnlijk kwam het gedempt binnen. Ze vonden het helemaal nog niet spannend en na 6 maanden terug om opnieuw te testen.

Wat belangrijk is, is dat mijn meisje de eerste maanden na haar geboorte verkouden is geweest. Zeer waarschijnlijk was/ is dit ook de oorzaak. Ook gaven ze aan dat, wat de oorzaak ook is, er bijna altijd een oplossing is.

Dus..... lekker genieten.

5. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

May 7, 2015
    909
    885
    93
    Heel herkenbaar. Het geeft een onzeker gevoel, want je wilt gewoon dat hetgoed is, en er niks mankeert aan je mooie kleintje.
    Hier is het uiteindelijk niet helemaal goes gekomen. Ook Onvoldoende gescoord bij de gehoorstesten. Hij is nu net twee jaar en draagt sinds een jaar beiderzijds gehoorstoestellen, ivm slechthorendheid.
    Het is een hulpmiddel, maar zeker geen oplossing.

Hoop van harte dat je kindje goedhorend is en het met een sisser afloopt.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,160
    35,818
    113
    Hier ging het de 1e keer ook niet goed en met een aan een kant dove oma en overgrootvader zat de schrik er best in. De tweede keer ging het wel goed.

7. angela8923

angela8923 Actief lid

Apr 11, 2016
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles was gelukkig goed de tweede keer!

8. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Goedzo!

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,154
    33
    48
    Hier was bij mijn tweede kindje de hoortest ook niet goed. Bij beide oren niet. Moest toen een weekje zoutoplossing gebruiken en daarna terug. Toen niks meer aan de hand. Onthou ook dat de oortjes nog zó klein zijn dat t ook kan dat t dopje in 1 oor nog niet goed pastte.

10. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Bij mijn jongste lukte het 2 keer niet, ze zijn toen teruggekomen met apparaat dat met elektrodes op het hoofd meet, minder gevoelig voor storingen van buitenaf. Toen was alles goed. En, zo hadden ze me verteld, zo gaat dat in merendeel van gevallen... Het lukt gewoon bij een gedeelte van de kinderen niet goed, zonder dat dit iets te betekenen heeft.

(TS, fijn dat goed is!)

Share This Page