hey meiden! Ik zou graag willen zien hoe andere hun kinderkamer hebben ingericht.. Wij zijn zelf nog niet zwanger maar tijdje geleden wel al via MP een kinderkamer gekocht.. en van de week een klamboe.. Er zijn pinguins opgetekend.. onwijs schattig! en daar zit de kleur oranje in.. en ik heb dus een oranje klamboe gekocht.. kan voor jongen en meisje natuurlijk! eigenlijk erg... nog geen eens zwanger maar heb wel al helemaal in mijn hoofd hoe die kinderkamer wordt! hha Groetjes Wendy
Ik maak het wit met oranje. Ik vind dat een frisse en neutrale kleur. Oranje doe ik alleen in de accesoires. Waar heb je die oranje klamboe gekocht?
Wij hebben gekozen voor de retro stijl Twee kleine muurtjes met bruin, oranje en wit behang (retro, golvende banen naar beneden). Andere 2 muren gewoon wit. We hebben oud grenen meubeltjes en verder houden we alles heel nautraal. Met oranje en groene accessoires.
@ Djara.. Wat een onwijs leuke kleuren hebben jullie gebruikt voor de kamer! heb even op de site zitten kijken! Leuk dat blauw met groen! GRoetjes Wendy
zal straks eens mooi foto's maken en in mijn album plaatsen. het is helemaal beige met 1 lime muur. groetjes Talia