Geintjes uit halen op je werk!

Discussie in 'De lounge' gestart door BuffySummers, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    vroeger toen er nog balletjes in de muis zaten werden deze er regelmatig uitgehaald, gevolg ...muis doet het niet meer en je zoekt je suf.

Meerdere malen toetsenborden de kabels wisselen met die van je buuf, idem met de muis. grommmmm...

telefoonhoorn insmeren met het één of ander dan zit je oor lekker onder de drek als je de hoorn aan je oor legt.

2. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Ikzelf bij de marine:

Als je als het ware ''stage'' ging lopen aan boord na je opleiding om je streep te verdienen (dan werd je matroos 1e klas) moest je een takenboek laten aftekenen.
    Één van die taken was je helemaal in gevechtskleding kleden (die grote witte pakken met gasmasker etc.) en dan de procedure ''dekken, dekken, dekken'' (als er raketten inkomen) voor te doen/na te bootsen.

afijn, ik dat gedaan en was allemaal goed, dus ik zou me weer terug omkleden...nee, zei de korporaal, ga jij in het caf (= matrozenverblijf) maar even een pulletje koffie halen voor ons.
    moest ik dus in gevechtstenue inclusief gasmasker en alle toeters en bellen koffie gaan halen in het verblijf waar iedereen zat! Ik kon wel door de grond! Maarja, hoort erbij;)
    toen ik later zelf matroos 1 was en takenboekers onder me had is dit meerder malen voorgekomen haha.

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    ooooh ik kan me voorstellen dat je toen het liefst ter plekke zou opgaan in rook.......

ja bij defensie gebeuren wel meer ontgroeningen denk ik....

Deel Deze Pagina