Hoi hoi, Ik heb 11 dagen geleden een keizersnede gehad. De wond is erg goed genezen (voor zover dat nu al kan) en ik heb nagenoeg geen pijn gehad. Slaap alweer lekker op mijn buik en voel weinig van het litteken. Sinds vanavond heb ik ineens stekende pijn in de onderbuik rond het litteken. Het lijkt mij de baarmoeder, maar twijfel toch. Zijn het inkrimpingen of ligt de baarmoeder nu precies onder het litteken? Heb trouwens geen koorts. Vind het een beetje te laat om nu nog de vk te bellen (mits de pijn niet gaat toenemen) . Heb je enig idee wat dit kan zijn? Alvast bedantk, Bianca
Hi Bianca, Het kan inderdaad nog je baarmoeder zijn omdat er ook in je baarmoeder een litteken zit heeft het wat langer de tijd nodig om weer terug op eigen grootte te komen, dit kan soms met wat krampen gepaard gaan. Het zou ook een blaasontsteking kunnen zijn, je zou je urine bij je huisarts kunnen laten nakijken. Blijft de pijn aanhouden dan kan je altijd contact opnemen met je verloskunsige. nog gefeliciteerd! Imke