hallo... ik heb een vraagje ik weet namelijk niet of het aan mij ligt of dat het werkelijk zo is als ik het zie.... sinds 2 dagen terug heb ik het gevoel dat mijn man me negeerd ofja hij is anders dan normaal.... zn moeder is hier sinds zondag... maar nu komt het... gister moest ik naar de dokter toen was bijna het enige moment dat ie tegen me praatte... omdat we alleen waren denk ik... als ik hem iets vertel zit ie tv te kijken en krijg ik helemaal geen response.... ik zeg gisteravon dik ga naar bed zegt weer niks... normaal knuffelt hij me als ie naar bed komt deed ie ook niet en ik was nog steeds wakker toen... hij zei gister dat ie zich verveelde thuis dus ik zeg wat wil je doen zegt ie ik weet het niet en loopt weg... hij praat tegen zn moeder vol op ook tegen zn vriend als die langs komt ik hoor zelfs dingen die die mij nog niet eens heft vertelt.. ik voel me een beetje buiten gesloten en ik wil gewoon en beetje aandacht maar ligt het nu aan mij.. vraag ik te veel aandacht of niet?? ik hoop op advies alvast bedankt voor het lezen want het maakt me echt verdrietig...
Hoi Cristel, Heb je hem al gevraagd of er iets aan de hand is, of hij wel lekker in zijn vel zit of ergens mee zit? Zo ja, wat gaf hij toen aan? Groetjes Renate
ja ik heb het wel 100 kerr gevraagd.. ja dat alles goed was... en ging dan zn vriend bellen... ik wordt er gewoon gek van.. ik voel gewoon of ik iets verkeerd doe ofzo... en net of ik onzichtbaar ben
Jeetje zeg.... Lijkt wel alsof ie misschien bang is voor wat gaat komen... ten minste daar heb ik wel last van met mijn mannetje... hij is eigelijk elke dag om 5 uur klaar met werk... en komt elke keer rond half 7 aankakken... dan eet ie eventueel (met dit weer niet)... en daarna belt ie een vriend op en gaan ze samen motor rijden ofzo.. en dan komt ie rond 11 uur thuis... en dan gaat ie slapen... en als ie vrij is boekt ie zich zo vol.. of gaat ie ergens heen op de motor... en dan zie ik hem wel weer als ie gaat slapen... en ik ga maar niet zeuren anders geeft ie mijn hormonen zometeen nog de schuld...
hmmm..lastig! Weet het ook niet meis, ben er natuurlijk niet bij geweest. Maar als je je echt zo verdrietig voelt wordt het tijd er wat aan te doen hoor! Mannen kunnen meestal niet tegen het zinnetje:"wat is er?" Je moet gewoon assertief zijn en hem vertellen dat je je rot voelt en onzeker wordt van zijn houding. Misschien begint hij zich af te vragen hoe het dadelijk gaat als de kleine er is (je hoeft niet lang meer zie ik) en weet hij het niet bespreekbaar te maken, om jouw er niet mee lastig te vallen.
Strange.....mannen! Af en toe kan ik ze ook niet volgen. Nou ja, je hebt je best gedaan. Je hebt ernaar gevraagd. Als hij zegt dat er niets is, kan dat natuurlijk zo zijn of hij heeft geen zin om erover te praten. Dat kan ook. Laat het maar gewoon even. Leuk is anders, maar ja.
hij praat heel veel over hoe het gaat worden en hij kan ook niet wachten tot ze er is... hij denk zelfs al een aan volgende :S maar sinds 2 dagen praat ie dus met iedereen behalve mij... en ook over dat soort dingen en dan senk ik dus hallo het is mijn kindje hoor... het is gewoon een heel vervelende situatie en het vervelendste is dat ik dus altijd alleen ben nu want mijn vrienden wonen 10 min rijden en kan nu dus geen auto meer rijden en die hebben gewoon werk... maar ja ik zie wel hoe het gaat lopen... ik heb altijd mn meisje nog in mn buik
Typisch een man dus. Tis eigenlijk helemaal niet gek. Hij trekt zich nou even van je weg na een poos heel dichtbij je te zijn geweest. Waarschijnlijk heeft hij gewoon even de ruimte voor zichzelf nodig en dan is 100 keer vragen of er wat is natuurlijk razend irritant Laat hem even. Hoe meer je aan hem gaat trekken, hoe meer je hem eigenlijk van je wegduwt.
Je zit tamelijk dicht bij je uitgerekende datum. Zou het niet kunnen zijn dat hij bang is voor de bevalling? Mannen kunnen dat ook hebben. omdat ze niet weten hoe het gaat lopen? Als je goed bent met zijn moeder kun je haar misschien vragen of ze weet wat er is?
je vraagt helemaal niet teveel aandacht! Je vriend geeft je gewoon erg weinig aandacht bkijkbaar!!! Misschien komende spanningen voor de bevalling? Vraag hem wat er aan de hand is,waarom hij zo doet?! Voor jou is dit zo niet leuk natuurlijk!!!! Succes meissie
ja net maar effe gepraat want ik kan toch mn mond niet houden vond het nu wel genoeg.. hij zei dat ie helemaal niet in de gaten had dat ie me zo negeerde.. en hij zei sorry bla bla bla... hij was druk met werk... dus ik zeg ja das fijn en snap ik wel maar als je wel tegen andere kan praten en niet tegen mij vind ik raar.. maar hij had het niet zo bedoelt en wist niet eens dat ie dat deed.... nou ja in ieder geval neemt ie me vandaag mee nar santa monica om het goed te maken... is in ieder geval iets dankjewel voor jullie reacties... mannen ik blijf denken dat ze van een andere planeet komen.... kwamen ze maar met gebruiksaanwijzing
nou meid, geniet ff van jullie uitje! en ik hoop voor je dat je vriend dan wat liever is hoor voor je! want zo op t eind kun je alle steun gebruiken! zeg dat dan ook gewoon tegen m dat je m nodig hebt.....
geniet maar van je uitje! Mijn man was precies zo maar dan heel mijn zwangerschap. Ik had er niet veel aan, alleen op hele cruciale momenten zoals echo's, te hoge bloeddruk en de bevalling maar verder was hij mij minder tot steun dan anders. Maar goed dat kunnen ook mijn hormonen zijn geweest.
Het is denk ik een beetje een optel som.. hij wat stiller voor wat komen gaat en jij met je hormonen die juist graag wat aanspraak wil.. Fijn dat het opgelost is!
Ik dacht eerst toen ik het las dat zijn moeder misschien iets tegen hem heeft gezegd en dat is daarom boos op je is. Lijkt mij persoonlijk raar dat ie met iedereen praat en niet met mij en dan later aangeeft dat ie het druk had en het geeneens in de gaten had..........Ben je dan zo vanzelfsprekend?
Is volgens John Gray ook zo Ken je het boek Mannen komen Mars, vrouwen van Venus? Geweldig om te lezen. Heel herkenbaar. Het is een Amerikaanse schrijver, dus zal bij jou ook wel te vinden zijn. (jij woont toch in Amerika?).
Zie je wel! In het vervolg gewoon zeggen wat je voelt. Mannen kunnen nou eenmaal niet in je hoofdje kijken meid ..Ben blij voor je dat het is opgelost, dan kun je tenminste weer gelukkig zijn Geniet van je laatste dagen en geniet ook van je uitje..
ne ik ken het boek niet maar zal hier toch eens kijken... en ja woon in amerika maar kom uit nederland en ja gelukkig is het opgelost... als ik me nu buitengesloten voel zeg ik het gewoon.... maar alles was goed gisteren dus dat scheelt.. zelfs nog 2 paar schoenen gekocht waren maar 5 dollar per paar... ik dacht meenemen! dankjewel voor jullie berichtjes
Dat helpt overal tegen he, shoppen En zeker als het koopjes zijn. Fijn dat het weer goed is. Mannen... Af en toe snap je er nix van...