geirriteerd

Discussion in 'De lounge' started by jewe, Mar 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Weet af en toe niet waar ik last van heb. heb een beetje mot gehad met mijn vriend. En eigelijk is het mijn schuld. Vaak ben ik gewoon vrolijk en happy en dan ineens wordt ik sjaggie en raak ik geirriteerd om niks eigelijk. Wordt hubbie weer pissig want hij weet al weer hoe laat het is. Vaak is er niet eens aanleiding dat ik zo doe tegen hem. Een paar uur later is het weer over en doe ik weer normaal. Zo stom, maar kan er niks aan doen. Word af en toe zo moe van mezelf. Ik wil het niet, maar ben het toch.

Hebben meer mensen hier last van of ben ik alleen zo?

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Heel herkenbaar!
    Ik heb er ook regelmatig last van.. erg irritant ik weet ook niet hoe het komt.. of hoe ik er vanaf kom. Het heeft helemaal niets met mn man te maken het ligt echt helemaal in mezelf... vermoeiend.

3. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Bij mij heeft het ook niets met mijn vriend te maken. Ik voel het gewoon aankomen en dan is het weer zover.

4. hironobesh

hironobesh Bekend lid

Jul 14, 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Nee... je bent niet de enige. Ik kan ook van het een op het andere moment Sjaggie zijn. Eigenlijk vaak ook om niets. Ik herken me wel in jouw verhaal. Wel grappig om te lezen dat er nog zo iemand is ;)

5. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Gelukkig maar. Voel me altijd zo stom, ben blij dat ik niet de enige ben. :oops:

6. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Herkenbaar!

Een uurtje geleden hier precies hetzelfde...
    Zegt mijn man; als ik jou was zou ik zo naar bed gaan, want dan ben je morgen hopelijk wat beter te genieten.....

:oops: :D

7. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Hier ook heel herkenbaar! Gebeurd bij mij meestal rond etenstijd! Is echt een teken dat ik honger heb, terwijl mijn maag dat nog niet zegt!

En ook als ik moe ben, raak ik heel snel geirriteerd, dan moet je me ook echt met rust laten!

8. shalini

shalini Actief lid

Jul 21, 2007
    289
    0
    0
    oh dat heb ik ook altijd. en je weet gewoon dat het jouw fout is.
    Ook als ik honger heb dan wordt ik sjaggie. of in de ochtend af en toe. dan reageer ik het op mijn dochtertje af. voel me dan zo schuldig.

Ik heb het de laatste tijd vaak gehad. Ik probeer er nu op te letten. en probeer echt een beetje vrolijk te doen, want de mensen om me heen kunnen er niks aan doen.

9. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    jep ............. zomaar ineens !

meestal probeer ik ergens weg te kruipen haha

10. morgaine

morgaine Bekend lid

Sep 22, 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb dat altijd als ik ongesteld moet worden mijn vriend is er nu wel aangewend

11. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Hahaaha zo herkenbaar....

12. sammie1985

Feb 18, 2009
    52
    0
    0
    ass drogist bij etos
    maarssenbroek
    erg herkenbaar.
    ik had er zondag nog last van hahahaha

je bent niet de enige.

raak ook soms zomaar om geen reden sjaggie.
    meestal als ik iets zie wat me niet zint of als ik inderdaad ongi moet worden...

gr samantha

13. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Thanks, voor jullie berichten, voel me ineens een stuk beter. :)

14. lama

lama Lid

Feb 27, 2009
    23
    0
    0
    zou het dan toch een vrouwenkwaaltje zijn? ;)

15. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Ik ben bang van wel ja. Die vent van mij is altijd vrolijk. Zodra die uit ze bed stapt is ie vrolijk. Om sjaggie van te worden :) . Laat mij het eerste uur maar gerust met rust als ik uit me bed kom want... :evil:

16. moonlight159

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik kan trouwens ook heel chagarijnig worden als ik een poetsbui heb. Dan ga ik me ineens zo irriteren aan de troep om me heen, dat ik m'n vriend daar de schuld van geef (het is toch zijn troep :) ...)

17. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hahaha, dat herken ik wel, alsof ik me even kwaad moet maken om het weg te werken! :)

18. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    :) jaaa, dat heb ik nou ook. Hij is Dj en geloof me overal kom ik Cd's tegen en als ik dan me opruim woede heb en ik kom die rot dingen overal tegen, :evil:

19. moonlight159

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    hahaha en dan moet hij altijd van mij mee poetsen, want ik word nog kwaaier als hij rustig op de bank blijft zitten!

20. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Ik heb dat ook heel erg,vaak om niets. En zeker als ik moe ben! Helaas ga ik dan weer denken dat ik borderline of zo heb,ik beeld me vaak van alles in :S

Share This Page