Ik heb steeds last van griep, het lijkt maar niet weg te gaan. Het gaat soms wel weer een paar dagen goed, maar dan heb ik het weer Heb ook wel eens last van diarree, soms wel 3x in de week. Hebben meer meiden er last van, die iedere keer verkouden zijn of de griep hebben? Ik eet echt voldoende fruit en groente
Nee,ik heb er geen last van,maar de een is er meer vatbaar voor dan de ander! Ik hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent,en nu we in de herfst zitten zal het best wel ff goed vitamientjes eten zijn ! Groetjes,Alida p.s. Bel anders eens met de ass. van je huisarts om het te bespreken!
Dank je voor je reactie. Ik word er echt niet goed van joh. Eet fruit, elke dag, ook groente, vitamine C altijd al. En s'morgens ook nog Actimel. Maar goed, ik zal morgen wel eens even bellen met de ass van de ha. Nogmaals bedankt voor je reactie
sinds ik zwanger ben voel ik me ook grieperig,erge diarree,heb t warm,en begin ook misselijk te worden,en nies veel
Idd, heb zowiezo wel nies-buien, heb ik geen verkoudheid of griep voor nodig. Maar die hoofdpijn, oorpijn en dat lamlendige gevoel, word ik zo zat! Diarree niet echt vaak, 3x in een week, wil ook nog wel eens verschillen. En heb het ook iedere keer warm en dan weer koud. Maar goed, bellen met de ha is ook nog niet zo'n gek idee. Loop er al weken mee, als ik niet overdrijf
het kan best wat vitaminegebrek(alsnog)of wat bloedarmoede zijn,....misschien heeft j afweersysteem een beetje te lijden onder de zwangerschap,de mijne in elk geval wel,...ik kan je vitamine c zowieso aanraden,...we hebben denk ik een oppepper nodig,of je hebt een oorontsteking?
Paar weken is inderdaad wel te veel van het goede, al heerst de griep erg op dit moment! Ik heb er ruim 3 weken last van gehad, hoesten als een zeehond en een loopneus ... ben er nu gelukkig vanaf (niet te hard juichen )
Idd, niet te hard juichen Nee, die oorpijn komt ook omdat ik last van me kies heb, maar die oorpijn komt niet zo veel meer bij mij voor. Maar heb ook wel last van oorpijn door de griep zelf. Zelfs als ik een beetje olie opwarm, en in m'n oor giet, en dan een watje erin, dat helpt nog niet eens. Vorige week voelde ik me super, maar vanaf eergisteren is het weer raak. Kan er soms niet eens van slapen, zo klote voel ik me dan. Hoop er weer snel vanaf te zijn
Nee is niet nodig, heb al bloed laten prikken, en alles was goed, dus weet ook niet meer waar het aan kan liggen. Ben gewoon vaak ziek, kan ik of iemand anders toch weinig of niks aan doen.
Ik weet het niet, kan zomaar..... Maar bel morgen even de ha op, en dan hoor ik het wel. Bedankt voor de reactie's allemaal! (k) Xena
Maar chronisch verkouden is toch aangeboren? Volgens mij heb ik dat niet. Voordat ik zwanger was, had ik er niet veel last van, maar nu wel, sinds ik zwanger ben, is het alleen maar erger geworden.
Probeer het verschil griep en verkoudheid uit elkaar te halen. Wereld van verschil. Voor je , jezelf helemaal gek loopt te maken. Tis een vrij hardnekkige verkoudheid die heerst. Zelfs mijn vriend die niet te pakken is , heeft al ruim een week last van zijn oren , neusverkouden , hoesten enz. Ik zelf ben al ruim 2 weken aan de gang. Het komt en gaat, vannacht zat mijn neus weer volop dicht terwijl dat al weer over was. Niets aan te doen meiden. LIEK
Het word nu alleen maar erger. M'n hele buik doet zeer, en iedere keer als ik gestaan heb, ben ik misselijk. Als ik wil lopen, voel ik me zo slap. Wat kan het zijn? Maak me beetje zorgen.....
Hoi Xena, Hier nog een ... zit al een dikke week in de lappenmand...eerst beroerd door een flinke verkoudheid en direct erbovenop een flinke buikgriep! Ben me toch ziek geweest afgelopen weekend...spugen en diarree...pfff...en mijn maag doet onwijs zeer zit inmiddels aan de neusspray, paracetamol (af en toe eentje), heb braakonderdrukkers van de huisartsenpoli gekregen (zetpillen) en heb inmiddels een middeltje tegen de irritatie van mn maag...maar ik voel me nog steeds zwaar KL***! Lijkt wel alsof ik er maar niet bovenop kom... Volgens de weekendarts heerst er momenteel (buik)griep dus tja...uitzieken is het advies... Ik ga vanmiddag toch maar even mn huisarts bellen want die pijn in mijn maag en darmen is niet te harden, vooral 's nachts niet..krijg er haast geen eten in ook... Dus meid, het heerst!