Geirriteerde filiaalmanager

Discussie in 'De lounge' gestart door Friesin, 27 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.170
    113
    maar wat doe je voor werk? Als er (aangepast) werk voor je is, dan kon je toch ook al vandaag?

2. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik woon niet echt centraal.. Het duurt ongeveer een uur voordat ik op mijn werk ben. Daarnaast wonen de rest van mijn collega's zeer centraal.

En bovendien zal ik dat ook nooit van mijn collega's verlangen!

Gisteren hadden we op een centrale plek afgesproken en vanuit daar met de auto naar het restaurant gegaan. Ik ben thuis afgezet met de auto. Heb sowieso niet ver gelopen.

Voorals nog had ik ,achteraf, beter thuis kunnen blijven..
    Maar als ik alles van te voren wist ;)

3. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik werk in een kledingwinkel.

Kortom: de hele dag op benen staan.

Ik werk nu niet omdat de zwelling eerst af moet nemen!

4. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    @ Strijkkraal

Ten eerste: het was een zittend etentje
    Ten tweede: mijn intentie was ook om te gaan werken na dat ik bij de dokter was geweest, maar zij keurde dat sterk af i.v.m de zwellingen.

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    In alles gaat het om de perceptie. Hoe wordt zoiets ontvangen. Zij zien "ze was van het weekend goed genoeg voor een uitje, maar werken gaat niet". En ik ben meer van de afdeling "met mijn poot omhoog kan ik ook op mijn werk", maar ik kan achter een bureau zitten. en officieel ben je niet ziek maar je hebt een ongemak ;), en dat wordt gewoon anders ontvangen.

6. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Klopt inderdaad.

Gelukkig wisten mijn collega's (waarvan een gedeelte vandaag werkt) ook al dat het niet goed zat met mijn knie. Jammer genoeg is het wel erger geworden :(

Deze situatie is zo niet relaxed.. Grrr! (moet me ook niet gek laten maken, natuurlijk)

Deel Deze Pagina