hallo ik heb een vraagje, want ik weet het echt niet meer ik ben 25 juli ongesteld geweest, maar heb sinds 10 aug steeds last van bloedingen in de morgen tot ergens in de middag, en dan stopt het.het begint met helder rood en dan wordt het steeds donkerder en einigt in bruinigheid. hebt er wel wat zeer lichte ongipijnen bij. ik heb tevens begin mei mijn spiraal er laten uithalen. maar dit herken ik niet. vanaf wanneer moet ik nu rekenen vanaf mijn menstruatie, want zo weet ik natuurlijk niet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. ik hoop dat je me kunt helpen alvast bedankt
hoi, je cyclus kan erg in de war zijn, ook na het verwijderen van een spiraal. Ik kan je niet goed zeggen wat nu je menstruatie is geweest, maar ik denk toch gewoon 25 juli. Dit lijkt meer op tussentijds bloedverlies. Mirjam
dat 25 juli mijn menstruatie was, dat was wel duidelijk, maar ik bedoel nu. ik heb ongeveer tussen de 28 en 33 dagen tussen zitten, dus zou op zijn laatst gisteren dat ik ongesteld moest zijn, maar omdat ik nu al vanaf 10 aug al wat bloedverlies heb, weet ik nu niet wat mijn menstruatie is, moet ik dan van de 33 dagen uitgaan? want ik weet dan niet wat mijn vruchtbare dagen zijn, snap je hem nog??? sorry als het onduidelijk is opgescheven, maar ik hoop dat je er wel wijs uit kunt worden