Geitenkaas met honing (AH kaasje)

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ief, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Zojuist bij de AH geweest en had bij hun de vraag gesteld op de kaasafdeling of de geitenkaas met honing gepasturiseerd is. De dame op de afdeling kon dit niet zeggen (stond ook niet in de map, met ingredienten per kaas).
    Weet 1 van jullie dit misschien? Ik heb het nu maar niet gehaald, maar het zou natuurlijk top zijn als iemand hier antwoord op heeft. Vind het nl. zooooo lekker ;)...

Hoor het graag.

Groetjes Ief

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Ief,

ik ken dat kaasje niet, maar het klinkt heerlijk! Ik denk dat het wel ok is, maar ik weet het ook niet zeker. Ik zou als ik jou was een mail naar AH sturen (www.ah.nl) met de vraag, ik weet zeker dat je snel; antwoord krijgt, want daar zijn ze altijd erg netjes in.

Mirjam

3. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Hoi Mirjam,
    Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb idd gisteren een mial naar AH gestuurd met de vraag en kreeg terug dat ze het ook zo 1 2 3 niet wisten. Ze gingen dit verder uitzoeken... maar dacht misschien weten jullie dit ook wel, vandaar de vraag aan jullie!Zodra ik het weet meldt ik het hier gelijk ok? haha ook handig voor de overige zwangere dames ;).
    Groetjes Ivoline

Deel Deze Pagina