efteling

Discussion in 'Zwangerschap' started by krulliewullie12, Jul 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zou t kwaad kunnen als ik ergens in ga?omdat ik nog in t vroege stadium zit?weet iemand dit,want we willen woensdag naar de eftelin gaan!!

groetjes krulliewullie!

2. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ligt eraan waar je in gaat natuurlijk! Kijk, ik zou persoonlijk niet zo snel in de Python gaan zitten als je zwanger bent, (wat heb je nog meer Vogel Rock ook niet en de Bobslee ook zeker niet en dat soort dingen) maar als je de rodeneuzenshow (geweldig is die hè, hihi ti titi ti titi tititi) wilt zien kan dat natuurlijk wel, maar dat zal je zelf ook wel snappen! Nee, ik zou het niet doen als ik jou was, zeker ook nu niet, omdat je nog best pril bent en de vrucht dan extra snel los kan laten! Jammer maar helaas, dat wordt het sprookjesbos voor jou, ook leuk, er blijft best nog genoeg over toch waar je in kan! Veel plezier daar, IK WIL OOOK!!!

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ik ben ook in het vroege stadium naar de efteling geweest. Ontzettend leuke dag gehad, ondanks dat ik niet overal in ben geweest. De wat heftigere atracties hebben borden bij de ingang staan, waarop staat aangegeven of je erin mag als je zwanger bent of niet. Ik heb keurig die adviezen opgevolgd, hoewel ik dat soms wel balen vond. Maar ja, ze staan er niet voor niets. En ik zou mijzelf voor mijn kop hebben geslagen als het vervelende gevolgen zou hebben omdat ik zonodig eigenwijs moest zijn....

Maar er blijft zoooooooveeeeeeeeeeel anders over wat je nog kan doen. Gewoon lekker gaan dus en lekker veel genieten.

4. hey,bedankt voor de jullie antwoordjes,we zullen zien dan maar geen pyton enzz haha en gaan we gezelig naar t sprookjesbos!

groetjes krulliewullie(esther) :D

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Aangezien het ook bij de vk staat, gaat deze op slot.

Share This Page