Hallo meiden! Het leek me leuk om voor onze ongeboren frummel een website te maken zoals ik ook vaak aan jullie onderschriftjes zie. Nu heb ik een vraagje.. ik zie bij veel van die sites links in het menu het kopje Horoscoop staan maar ik zie nergens waar ik dat moet aanklikken/toevoegen. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt! Liefs Manuela Ps. ik zou het natuurlijk ook erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat op http://babyvankooi.beebiesite.nl
Volgens mij kan je pas een horoscoop toevoegen als je kindje geboren is! Tenminste bij mijn babysite wel!
Ja dat kan pas als je frummel geboren is, dan komt er automatisch een horoscoop in. Je kan er ook zelf een horoscoop in plaatsen als je dat wil natuurlijk, in het dagboek.
Oh kijk, dat scheelt alweer... hihi ik dacht al, kijk ik nou zo scheel dat ik het niet kan vinden. Miekie en Sylvie, bedankt voor de antwoorden! Maar waar moet je dan aangeven dat je kindje is geboren? hihi sorry ben een newbie op dit soort sites.... Liefs Manuela