Sorry voor evt. Typefouten, doe dit via mijn telefoon. Sinds gister heb ontzettend last van bandenpijn, lopen was echt geen pertje. Echter is het vandaag nog veel erger, er zit een constante felle pijn in mijn linkerzij die doorstraalt naar onder in mijn buik. De pijn in buik voel ik alleen bij het bewegwb maar ook echt bij elke, simpele beweging. Weet iig niet waar ik.het zoeken moet, herken dit ook niet van mijn eerste. Ben niet kleinzerig maar had zojuist de tranen over mijn wangen lopen tijdens het brood maken voor mijn dochter, ben ook alleen thuis met haar. Het voeld niet eng, in die zin van dat ik niet bang ben dat er iets mis is.maar vraag me wel af of dit wel gewoon bandenpijn is? Nog nooit zo pijnlijk geweest..
Haj! Bekend hoor! Ik was een week of 15 zwanger. Ik ga nooit (zo snel) naar een dokter ofzo, maar met oud en nieuw kon ik echt niet meer! We kregen visite, heb alles afgemaakt, salades gemaakt, vlees gemarineerd, gestofzuigd enz, terwijl ik constant van de pijn heb gehuild! Haha (achteraf...) Toen kwam m'n man rond een uur of vier thuis, trof me zo aan. En zei dat ik direct arts moest bellen. Nou, dat wilde ik niet. Ik kon toch nog gewoon bewegen enzo... Toen had ik nog iets nodig van de C1000, dus ik wil m'n schoenen aandoen, ik zet m'n voet op de traptrede en krijg me daar toch steken, krampen, pijnscheuten, tot aan m'n tenen en m'n schouders aan toe! Toen heb ik de beslissling genomen. Ben toen zelf naar de eerst hulp gereden (ik wilde dat m'n man de visite opving, nee het gaat wel alleen...) Daar werd ik supergoed en serieus geholpen. Ik had trouwens nog steeds geen idee wat het zou kunnen zijn. Toen na wat onderzoekjes bleek het dus bandenpijn te zijn! Ik schaamde me dood. Dat zei ik ook tegen de arts, en die zei dat ik dat niet moest doen. Want het kan écht zeer pijnlijk zijn! Er was helaas niets tegen te doen, behalve paracetamol innemen. Maar toen ik wist wat het was en dat ik me niet druk hoefde te maken omdat het niet schadelijk is voor de kleine, kon ik het beter verdragen. Heb het zó erg nog een keer of vijf, zes gehad. Voor de rest alleen maar zeurdige (is dat een woord?) pijn. Vanaf ongeveer de 26e week nooit meer last van gehad! (althans, van de bandenpijn...hihi) Maar ik ben er dus mee naar de arts geweest, en die heeft vastgesteld dat het bandenpijn was. Als ik jou was, zou ik toch even iemand bellen. Verloskundige, huisarts. Dan weet je zeker wat het is, en zal je de pijn misschien wat beter kunnen verdragen. Sterkte! xxx
Dat vind ik dan weer niet eigenlijk. Zelf erge BI en dat voel je niet constant en niet in je buik..Ik denk ook echt bandenpijn. Zelf heb ik pas sinds een weekje bandenpijn, nou die is echt zoooo gemeen die bandenpijn..Ook bij minste beweging, schiet aan de zijkant van mijn buik richting liezen, schaambeen lijkt uit elkaar te zakken....auuwww...
Bedankt voor jullie reacties! Het is vandaag gelukkig niet meer zo erg als gister, maar nog wel sterk aanwezig. Wat ik zo apart vind, is dat het echt vanuit mijn linkerzij komt en dan dus door straalt, naar onder in mijn buik en een beetje mijn rug. Ik dacht/denk ook aan bandenpijn, maar heb dit nog nooit zo pijnlijk gehad.