Ik denk dat ik naast de borstvoeding ga bijvoeden. Omdat er iets van allergie in de familie zit leek het me wel wat om koemelkallergie te voorkomen en geitenmelk flesvoeding te nemen. Geitenmelk ligt ook dichterbij mensenmelk dan koemelk. Heeft iemand hier ervaring mee? En ben je tevreden? Welk merk gebruik je? Alvast bedankt!
Ja wij! Omdat ik niet genoeg melk in mijn borsten heb geef ik bijvoeding. Met nanny care dus, de geitenmelkvoeding. Wij hebben hiervoor gekozen omdat mijn man allergisch is en de hele kant van zijn familie ook. Omdat dit dus dichterbij moedermelk ligt dan koemelk, het minder vaak overgevoelighheids reacties oproept hebben wij voor deze voeding gekozen. Onze andere overweging was biobim, maar die heeft dus geen hypo allergene voeding, waar deze geitenmelkvoeding toch wel dichterbij in de buurt komt. Onze dochter doet het heel goed op deze melk, maar we hebben geen vergelijking met andere merken. Hier een artikel erover: http://www.natuurdietisten.nl/detail.php?cod=525&id=624&page=9