Gek aan het worden (slaaptekort)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessy77, 24 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    AAAAAAAAArrrrggghhhh! Kan er niet meer tegen! Lig vanaf 3 uur wakker, ben er ondertussen tig keer uitgeweest en kan maar niet in slaap komen! En niet omdat ik niet moe ben want ben kapot maar omdat ik gezellig wakker word gehouden!
    Voelde me vanavond (of gisteravond?) niet zo heel lekker, veel harde buiken, rare krampjes dus ex is blijven slapen voor de zekerheid, tja je weet maar nooit. Nou pffffff..Eerst begint een van mijn katten (lief ding maar zó irritant) vrolijk te krabben aan de deur, ik eruit, standje gegeven en hup weer in mn bedje gaan liggen. Standje heeft niet geholpen dus ik er weer uit, hem fftjes op balkon laten afkoelen (zielig he. maar niet heus hoor) en toen ie spijtig genoeg keek maar weer binnen gelaten waar ie zich lekker op de bank heeft opgerold om te gaan slapen! Yes! Eindelijk! Lig nog geen 5 min in bed en de kleine begint tekeer te gaan. Weet niet wat ze allemaal doet daarbinnen (hoop draaien want ze lig nog in een stuit :p ) maar blijkbaar is madame wakker en dat wil ze me laten weten. Ik er maar uit, kopje thee gezet en weer gaan liggen. Dondersteen is eindelijk rustig. Voel dat ik net in slaap begin te vallen..maar wat hoor ik daar voor gezaag? Neeeeeeee he! Begint mn ex keihard te snurken! En als ik ergens een hekele aan heb is dat het wel! Ben dan nog net niet in staat tot moord maar een paar ellebogen uitdelen "per ongeluk"..nee daar doe ik niet moelijk over, zo gebeurd 8) Normaal gesproken helpt dat wel, dan draait ie, naar een "beleefd excuus en een lief :evil: glimlachje" van mijn kant, zich om en is het stil maar vandaag wil het niet echt lukken :rolleyes: . Dus ik ben er maar uitgegaan en hier maar een beetje rond zitten snuffelen! Yep..schiet mij maar lek want ben officieel gek aan het worden nu! Blech!

Zo, das eruit! :D (je moet wat he, zo rond 6 uur s ochtends, anders slaap je ook maar wat)

2. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Haha, geweldig hoe jij het beschrijft maar ehm zwaar beroerd in ieder geval. Duim voor je dat je de komende nachten wel wat kunt slapen. En hou er maar rekening mee dat de kleine dadelijk rond dezelfde tijden wakker zal worden :( :)

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Heel herkenbaar had het ook toen ik zwanger was! Alleen ik lees dat je ex bleef slapen hem kan je tenminste nog weg sturen mijn mannetje lag elke dag naast me hahaha :) Succes meis met de laatste loodjes!

4. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ooh jeetje, wat een verhaal! Ik moest wel een beetje lachen hoor, sorry! Je omschrijft de situatie erg grappig..

Ik lig ook iedere nacht wakker, als ik voor de 2e keer moet plassen dan kan ik daarna niet meer in slaap komen. Meestal is dat rond een uur of 05.00u. Ik ga expres laat naar bed (tegen middernacht) in de hoop dat ik dan lekker doorslaap maar helaas.... Dat trucje werkt niet meer..

Vanmorgen heb ik om 7.30u de hoop opgegeven en ben ik er maar uit gegaan.

Dus ik heb mijn strijkwerk al weggewerkt en er zit al een volgend wasje in, het is poterverdorie 9 uur! Op zondagochtend! Nou ja, nog een paar weekjes en dan zal het helemaal gedaan zijn met mijn nachtrust dus ik moet er maar aan wennen....

Je bent in ieder geval niet alleen!

5. Chu

Chu Lid

16 okt 2007
    19
    0
    0
    Willemstad
    Hallo dames,

Ik ben pas zwanger en lig de hele nacht wakker. Ben erg moe maar kan niet in slaap vallen. Ik dacht eerst komt van de spanning omdat ik pas wist dat ik zwanger ben maar nog steeds kan ik niet slapen. Hoort dit meschien erbij? Zo vroeg in de zwangerschap. Wanneer ik 's ochtends moet opstaan rond 6 dan pas krijg ik enorme slaap. :( En wat nog vervelender is ik lig wakker en mijn vriend ligt naast me heerlijk ver weg in droom land :(

6. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Gaap, ook hier nachten achter elkaar wakker....van de hoestbuien. Gek word k ervan! Elke nacht rond drie uuur brul ik mijn longen eruit en dan ga ik maar naar beneden (thee met honing drinken of snoepen) om vervolgens rond 6 uur in de ochtend het weer eens te proberen. En dan als een blok in slap vallen en om 7 uur op moeten staan....bleeeeh!
    Gelukkig heeft mijn dochter (4 jaar) nu vakantie en kunnen we 's morgens blijven liggen, yeah! Ik slaap/sukkel dan nog wat door en zij ligt naast me tv te kijken.
    Pfff, wat dat betreft mag de kleine nu wel komen...

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hier ook wakker :(
    en voel me slecht...bah
    lig vanaf half 12 te draaien, ben half 4 eruit gegaan. word echt gek!
    ben doodmoe en goed ziek aant worden, maar slapen?nee hoor dat zit er voor mij niet meer in.

Deel Deze Pagina