Hallo allemaal Ik zit met wat vragen. Ik heb 18 juli en 19 juli last gehad van oud bloed en toen is de 20ste mijn menstruatie doorgebroken. Welke dag moet ik nu rekenen als eerste dag? De 1 zegt de 18de en de site van clear blue zegt de 20ste. Ik heb mijn banner maar gemaakt er tussen in op de 19de. We hebben het genoeg gedaan rond mijn ovulatie. Op 1 dag na iedere dag die week. Nu begonnen afgelopen donderdag krampen. Net of ik ongie ging worden. Ik gelijk zoeken en zoeken en ja dan lees je dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ik ga me dan gek maken. Ik heb sinds donderdag dus krampen, steken bij mn eierstokken en een blok in mijn buik. Ik hield het al dagen niet meer en heb vanochtend een testje gedaan. Negatief natuurlijk. Hoe groot is de kans dat het als ik donderdag wel test postief kan zijn? Ik ben ook beetje bang dat ik mezelf zo gek maak dat ik van alles voel door de stress en dat mag natuurlijk ook niet! Groetjes angelique
Allereerst: volgens mij moet je vanaf de 20ste rekenen. Verder: Het is afwachten. Er is niks over te zeggen. Het kan beide kanten opgaan. Sterkte met wachten!
Bedankt voor je reactie, ik heb mijn banner even aangepast. Het duurt wel erg lang dat afwachten maar het is niet anders. Gefeliciteerd met jou zwangerschap!
Ik heb vandaag weer getest. Negatief. Ik heb al een week last van die krampen en ook een verhoogde temp. Vandaag en gisteren gemeten op 37,7. (Ik had niet eerder een temperatuurmeter in huis) Kan het zijn dat de testen van etos het bij mij gewoon niet doen? Of heb ik gewoon een griepje. Ik voel me verder niet ziek ofzo. Over hoeveel dagen mag ik nu weer testen? Normaal begint voordat mijn menstruatie dus uitbreek eerst 2 dagen oud bloed maar ik heb nu dus echt helemaal niets.
Ik had ook een hoge temp en had de dag erna een positieve test. Mischien inderdaad even een paar dagen wachten. Ik heb de etos, kruitvat en trekpleister testen gedaan. Ik duim met je mee
Het is echt heel raar allemaal hoor. Ik ga zondag nog een testje doen en anders naar de huisarts. Er is nog steeds niets gebeurd en ik heb nog steeds verhoging. Ik denk nu wel beetje dat het niets is maar waarom dan die kwaaltjes.
Weer negatief. Ik zal wel giga aan het ontpillen zijn Hopelijk komen ze snel opzetten de . Ben het nu beetje zat . Voel me echt belabbert.
Mijn klachten zijn inmiddels allemaal weg. Temp is gelukkig weer normaal. Ben het alleen nog steeds niet geworden. Testje doe ik maar niet. Het is nog steeds ff afwachten wanneer de bom barst.
De dagen gaan erg langzaam zo. Het is nog steeds niet gebeurd. Weet iemand na hoeveel dagen ik naar de dokter moet gaan dat hij je ook serieus neemt?