WAARSCHUWING!! Hoe verzinnen ze het..... Terwijl 1 van mijn vrienden dit weekend op een avond, op een rustige landweg reed om naar huis te gaan, zag ze even verder langs de weg een kind in een autostoeltje, bedekt met een deken. Ze kon niet uitleggen waarom en om welke reden ook, maar ze heeft besloten om niet te s...toppen, zelfs toen alle soorten van schuldig verzuim door haar hoofd gierden. Toen ze aankwam op haar bestemming, belde ze de politie die haar vertelde dat ze zouden gaan kijken Dit is waarvan ze haar op de hoogte stelden voordat ze ter plaatse gingen controleren .... : Er zijn verschillende dingen die je zou moeten weten deze dagen ... Gangs, Roma en dieven aarzelen nu niet om diverse strategieën toe te passen, zodat automobilisten (vooral vrouwen) hun voertuig stoppen om te gaan kijken naar een "achtergelaten baby" . De methode die wordt gebruikt door sommige bendes is, volgens de lokale politie, inderdaad het plaatsen van een autostoel langs de weg ... waarin een nep kind zit. Merk op dat de autostoel meestal wordt geplaatst in de buurt van een bos of in de buurt van een veld waar het gras hoog is. De automobilist - een vrouw meestal - als ze de pech heeft om te stoppen, wordt meegesleept in het bos, geslagen en verkracht en voor dood achtergelaten , waarna ook de auto wordt gestolen. Is het een man, wordt deze meestal heftig geslagen, beroofd en misschien voor dood achtergelaten, waarna eveneens zijn voertuig wordt gestolen. Stop niet, IN GEEN ENKEL GEVAL! Bel 112 en meldt dit zo snel mogelijk. Vertel wat je zag en waar, maar stop in geen enkel geval en vervolg uw weg. Een ander veel voorkomend scenario: Als je 's nachts rijdt en je krijgt een ei op je voorruit, STOP DE AUTO VOORAL NIET OM TE CHECKEN OF JE AUTO BESCHADIGD IS, gebruik de RUITENWISSERS NIET en vooral de ruitensproeiers niet of ook geen gewoon water, want door de mengeling van ei met vloeistof wordt het ei kleverig en bedekt je voorruit voor 90 %. Probeer het maar eens als je thuis bent. Wordt u gedwongen langs de weg te stoppen kan u het slachtoffer worden van deze potentiële criminelen. Dit zijn een aantal nieuwe technieken gebruikt door de maffia. AUB stuur dit door naar al je vrienden en laat hen attent zijn ... !! Dames, zou dit nou echt waar zijn? Ik heb dit echt nooit van iemand gehoord..... Groet Kari
Dat verhaal is nep https://sites.google.com/site/dehoaxwijzer/hoaxes/hoaxkindinautostoellangsdewegeierenopvoorruitauto
Het zou me niet verbazen.. Mensen worden steeds asocialer. De maatschappij is echt verrot Zo bellen ze ook bij mensen aan de deur aan en houden ze je aan de praat, en een ander komt achterom binnen en jat heel je inboedel
Het kan wel "nep" zijn, maar zal me niks verbazen als mensen dit nu echt na gaan doen.. Je hebt er gekken bij
Ik geloof er eerlijk gezegd ook geen bal van! Maar ik ga in ieder geval ook nergens voor stoppen en mocht er een ei op mijn voorruit komen, sproei ik ook niet. (neem toch maar geen risico haha)
Zulke berichten halen echt het bloed onder m'n nagels vandaan. Ik heb deze nu al zo vaak gezien, ik snap niet waarom het grappig is om mensen bang te maken voor niets.
Ik hoorde het toevallig vorige week al, voordat het ( bij mij ) op facebook verscheen. Geen idee of het waar is,maar het is idd wel DE manier om weerloze vrouwen te laten stoppen. Domme van dit soort berichten vind ik dat je er behalve mensen voor waarschuwt je er ook mensen mee op ideeën brengt
dit verhaal kan best nep zijn, maar ik geloof best dat dit soort dingen echt gebeuren hoor, gekken genoeg.
In Zuid-Afrika weet ik dat het regelmatig gebeurt dat er iets naar je auto wordt gegooid. Als je stopt om naar je auto te kijken, wordt je overvallen en je auto meegenomen.
ik heb dit verhaal al eens eerder gelezen, maar dan in het engels en het was geplaatst door iemand uit Amerika, daar zou ik zoiets nog wel zien gebeuren. maar net wat er gezegd is, als dit lekker vaak rond gaat op fb dan breng je de knettergekken wel op foute ideeen, hoe goed bedoeld de waarschuwing ook is.
Inmiddels zijn er weer een paar achterlijken op idee gebracht. Hoe dan ook - ik stop niet in het donker of op een plek waar niet veel weggebruikers zijn.