Gek: bruine afscheiding na ongesteldheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Spijkertje79, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spijkertje79

14 mei 2009
    66
    0
    0
    Hoi,

Vorige week was ik ongesteld (3 maart), na een korte cyclus van 24 dagen (normaal ong. 27 dagen). Bruine afscheiding voor NOD begon al vroeg, nl een week van tevoren!
    Ongi kwam ook vroeg en was redelijk normaal voor mijn doen dus niet echt iets geks.
    Nu het gekke: de bruine afscheiding 'met dingetjes' (sorry!) blijft terwijl ongi alweer vertrokken is. Het is wel iets minder dan de bruine afscheiding die ik heb als aankondiging voor NOD, maar het is er wel... Ook ben ik misselijk 's ochtends en heb ik buikpijn. Ik ben een beetje down, terwijl na ongi meestal vol goede moed ben en lekker vrolijk de volgende ronde in ga.
    Wat is er aan de hand... voorjaarsmoeheid? Iets anders? Ik vind het een beetje gek. Heeft iemand dit weleens gehad?

Thanks, Spijkertje

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je zegt dat je normaal rond de 27 dagen zit, maar ik zie onder je banner dat je ook al een keer eerder een cyclus van 24 dagen hebt gehad....

Ik heb zelf vaak voordat ik ongi ben ook licht bruinverlies (af en toe bij het afvegen), daarna word ik ongi (twee dagen veel rood bloedverlies) en daarna gaat het ook over in bruin.

3. fafa

fafa Niet meer actief

ik heb het iedere maand: 2 tot 3 dagen bruin (beginnend van cremewit tot aan de kleur van pure chocola) dan 4 dagen echt bloed en dan weer 3 dagen van pure chocola terug naar cremewit. Dus al met al anderhalve week bezig. Niet zo tof.

Waar die downheid vandaan komt zou ik niet weten.

4. Spijkertje79

14 mei 2009
    66
    0
    0
    Hmm, nou, misschien weer een nieuw aspect in mijn lichaamsfuncties. Vaag.

Fafa, heb jij dan ook nog buikpijn/krampen, ben je nog misselijk dan voordat het het helemaal weg is?

5. fafa

fafa Niet meer actief

'een nieuw aspect in mijn lichaamsfuncties'... hoe eloquent ;)

nee, alleen vóór mn werkelijke menstruatie heb ik buikpijn, maar dat is vrij algemeen geloof ik, dus dat hoeft niets met de bruine afscheiding te maken te hebben. Daarna voel ik er niets van.

6. Spijkertje79

14 mei 2009
    66
    0
    0
    Hmm, hmm... nou ja, ach. Het zal wel dan. Hopelijk is het eenmalig.

7. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ik heb dat ook wel eens is heel normaal. Heb zelfs een keer gehad dat 3 dagen nadat mijn ongi afgelopen was ik 's nachts heel erg ongi buikpijn had. Maar dat kan en is normaal. Heb toen de volgende dag met de HA gebeld. En die stelde mij gerust dat dat kon. Net zoals het bruin verlies. heb ik dus ook wel eens. Is gewoon wat oud bloed dat er dan ook nog uitkomt. Ik zou me dus nergens zorgen over maken.
    Maar als het je echt niet lekker zit, gewoon de ha bellen joh.

8. Spijkertje79

14 mei 2009
    66
    0
    0
    Dank je Nijnonijntje! Zie je, toch die nieuwe lichaamsfunctie... Lijf blijft je voor verrassingen stellen!

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik ben vorige maand op zondag ongie geworden 4 dagen ongelovelijk flink veel bloed verloren met stukken stolsteltjes ik draag nooit super tampons nouuuu ik was blij dat ik ze had!!!

en toen 2 dagen een hele gore bruinige/gelige kleur en toen was t over dus ik was best lang ongie....misschien dat t bij jou nu echt pas aan het overgaan is?

Deel Deze Pagina