Hebben jullie wel eens meegemaakt dat je na je ovulatie juist geen zere borsten had? Ik moet normaal zelfs mijn armen onder mijn boezem houden als ik de trap af ren. Maar deze keer had ik alleen tot 3 dagen na ovulatie een soort kriebelige steekjes in mijn tepel. Maar mijn borsten doen nu (DPO 6) nog helemaal geen pijn, zijn juist iets zachter.
Ik heb normaal gesproken na mijn ei geen pijnlijke borsten en juist deze ronde wel. Denk dat het bij iedereen anders is en het dus bij jezelf ook kan varieren!
Ik her kent het wel hoor, had eerste cyclus na mirena ook zere borsten en erg gespannen niet kneed baar zegmaar. En toen ineens niet maar wel wat groter en zacht en zwanger. wie weet zal voor je duimen.
Bedankt voor jullie reacties! Ik vind het zo gek dat die pijn er nu niet is, ik dacht dat ik misschien opeens iets 'mis', te weinig van een hormoon, of ovulatie toch niet goed doorgezet ofzo.. Maar als Linnie89 zwanger was na zo'n pijnlijke-borsten-loze tijd dan zal dat vast niet zo zijn. Gelukkig maar! Proberen geen grote hoop te koesteren.. Wel grappig, normaal krijg je hoop van allerlei lastige symptomen, niet van de afwezigheid daarvan
ik had afgelopen EI ook opeens erg pijnlijke borsten, en dat heb ik anders nooit. en denk dat mijn ongi er nu aan zit te komen, aangezien mijn temp. naar beneden lijkt te gaan. het kan dus ook gewoon elke keer anders zijn in je lijf...