Onze oudste mag afzwemmen. A en misschien zelfs B erbij. Maar... er mag maar 1 ouder bij zijn. Nu leek het mij leuk om thuis te komen en een klein zwemfeestje te hebben. Opa's en oma's zullen er dan zijn, slingers in de tuin, zwembad vol met speelgoed.. klein cadeautje... Heeft iemand nog een leuk idee? Hoeft geen gigantisch groot feest te worden, maar haar toch eventjes in het zonnetje zetten.
Leuk idee! Ik zou alleen het niet zo breed trekken, dus wel thuis met opa en oma en taart en kadootje maar niet slingers in de tuin, zwembad vol etc. Anders schep je misschien een verwachting dat bij elk diploma er zo uitbundig gedaan wordt en dat moet elk jaar groter en groter. Eigenlijk ook stom dat er maar 1 ouder bij mag zijn!
Het moet inderdaad niet te breed worden.. maar neem aan dat haar volgende "diploma" (van de basisschool) en daarna haar middelbare school diploma ook groots gevierd worden. Ze heeft er hard voor gewerkt! (Ga ik vanuit) Ik dacht zelf eigenlijk tis toch een feestje, daar hoort een slinger bij. Ze wilde zelf heel graag uit eten met iedereen. Dat zit er even niet in. Misschien dat we met het gezin gaan... Taart had ik dan weer niet aan gedacht! Ga eens kijken of ik iets leuks zie. Man en schoonouders zijn niet van de taart. Dus zou dan alleen voor mijn moeder, dochter en mij zijn. Mmmh overwegen waard, taart door 3en delen. Hihi. Thnx !
Oké. Dat kan ook. Wij wilden graag dat de opa's en oma's ook erbij kwamen. Die zouden tenslotte ook komen kijken bij afzwemmen. En nu weet ze van niks en kan dan thuis trots aan iedereen vertellen hoe het is gegaan. Het wordt ook geen uitbundig feest ofzo... Maar gewoon gezellig met elkaar in de tuin. Zoals vele gezellige middagen. Het extra dingetje zit hem nu dus alleen in de slinger en de taart. En ohja als cadeautje krijgt ze een nieuwe bikini (die ze al lang graag wilde). Maar ipv uit eten is het misschien ook leuk om dan lekker in de tuin te bbqen met zn alle! (Dochter is gek op bbqen)
Onze zoon zwemt bijna af en we vieren het met zijn 3en. Hij mag kiezen wat we gaan eten, eten natuurlijk taart, een klein cadeautje en spelen spelletjes. Bij ons mag ook maar 1 begeleider mee en die filmt de boel en maakt foto's. Aangezien we zijn verjaardag ook niet hebben kunnen vieren hopen we in de zomervakantie een groter feestje te geven.
Ik vind het wel leuk bedacht, zou alleen zelf dat zwembad niet doen maar slingers en een taartje eten of bbq als het ‘s middags is, is toch leuk. Zeker in deze rare tijd binnen wat er mag en kan nu. Met opa en oma in de tuin op afstand. Wij hadden toen ook een klein feestje met taart na afloop. Met A, met B en zoon met C hebben we geen feestje gevierd, wisten ze was en geen teleurstelling hoor. Bij ons mochten opa en oma natuurlijk wel komen kijken en ze zijn na afloop mee gegaan en hebben hier taart gegeten en kregen ze cadeautjes. Cadeautjes als duikstaven e.d. en dochter kreeg oorbelletjes ( met b nieuwe oorbelletjes).
Haha leuk! Het zwembad is de laatste week (voor het eerst) dicht in de tuin en ik merk dat ze het mist. Normaal ligt het vol met alle luchtbedden enz. Maar die heb ik even opgeruimd omdat het weer niet lekker genoeg was. Eigenlijk hoop ik dat dat morgen allemaal weer erin kan al. En als het na diplomazwemmen ook lekker weer is hoop ik dat ze er gewoon lekker in kan! Niet bijzonder, maar maakt het ZWEM"feestje" wel compleet. Kan ze meteen haar nieuwe bikini aan.
Klinkt al anders zo! Leuk hoop dat het weer mee werkt, vind het nu maar fris en grijs buiten. Tja bij ons was het geen optie: dochter zwom af in november en zoon weliswaar in mei, maar we hebben niet meer dan een klein opblaasbadje... had daar niet mee gescoord bij ze. Wel knap trouwens A en B in 1x!
Haha hier score ik zelfs als ik een emmer buiten zet waar ze mee mogen kliederen als het zonnetje zich een beetje laat zien. Echt gek op water... Behalve .. regen. En bleh, wat is het vandaag vies.
Ik zou het ook gewoon vieren, maar niet al te groot. Haar laten kiezen wat ze wil eten of iets organiseren waarvan je weet dat ze het leuk vindt (idd bbq bv.). Opa en oma erbij, enz. Slingers ed is niet per sé nodig, maar maakt het natuurlijk wel extra feestelijk.