Gek gek gek word ik ervan!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daan04, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hey hey Daan :)
    Ik snap je gevoel helemaal!!!!
    Ik heb btw een vraagje... ik zie dat je clomid 32 gebruikt... wat voor sterkte is dat? Aangezien ik alleen de clomid 50mg pilletjes ken (ik slik zelf 2 van 50, dus 100mg deze ronde)

2. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    he gelukkig een onderwerp hierover.
    Ik ben pas in de eerste ronde bezig en had nooit van mezelf gedacht dat ik hier zo erg mee bezig zou zijn. Ik heb vandaag mijn NOD, maar ik heb gisteren negatief getest. Ik ben een beetje bang dat mijn cyclus een uitschieter heeft. Heb nu belsoten om maandag pas weer te gaan testen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Idd had ik ook niet verwacht om er zo mee bezig te zijn...en uberhaupt al niet om op een zwangerschapspagina erover te praten met andere mensen haha. Vind het nu best wel leuk om alle verhalen te horen.

Ben benieuwd wanneer de duiveltjes komen. Heb gisteren negatief getest met de CB digitaal. Heb nog geen bruinverlies, enkel witverlies en heb toch wel zwangerschapskwaaltjes als ik alle forums zo lees....of zal mijn lichaam me voor de gek houden?!?

Hou jullie op de hoogte...

4. cinderella28

10 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word er ook helemaal gek van.
    had vrijdag mijn NOD, helaas vrijdag negatieve test, dus wilde ik vandaag nog eens testen helaas weer negatief, maar nog geen tekenen van een menstruatie te bekennen.
    Ik word helemaal gek van mezelf.

5. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hier nog steeds geen nieuws... Nog 9 dagen wachten ;)

6. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Hi Dames!

Ik weet dat ik nog helemaal niet mag klagen want ik ben nog maar net gestopt met de pil.. Maar toch ben ik er heeeeeeeel veel meer bezig! Ik zit uren op deze site om van alles te lezen etc. Mijn man wilde al heel lang graag kinderen maar iets hield mij tegen.. Misschien mijn leeftijd of iets? Maar bij mijn ouders heeft het 6jaar geduurd voordat ze zwanger was. En dat zet je wel aan het denken.. Stel dat het bij ons ook zo lang duurt.. Maar ja het kan ook in één van de eerste rondes raak zijn.. Je weet het niet!! Maar afgelopen maand hebben we besloten om te stoppen met de pil en ons er niet teveel mee bezig te houden (nou dat laatste lukt mij dus echt niet!!! haha) We zien allemaal wel hoe het loopt... Een klein wondertje is in ieder geval wel welkom!!!!!!!!!!! Maar steeds zeg ik tegen mezelf dat ik er niet zo druk mee moet zijn. Ik ken zat vrouwen waar het niet bij lukt of héél lang duurt... Dus waar komt die drukte van mij (nu al) vandaan??? We zien allemaal wel hoe het loopt...............
    Dames, allemaal heel veel succes, en hopen op een snelle zwangerschap!

Deel Deze Pagina