Bruine afscheiding sinds slikken foliumzuur

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chaantje, 9 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaantje

Chaantje Nieuw lid

20 mei 2014
    4
    1
    3
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wij zijn sinds april voor ons eerste kindje gegaan. Maar sinds die tijd heb ik veel bruine afscheiding. In de eerste week na m'n menstruatie en in de laatste week er net voor. Tijdens mijn vruchtbare dagen nergens last van.

Ik ben al 2 jaar gestopt met de pil dus daar kan het ook niet aan liggen.
    Sinds wij er voor gaan slik ik foliumzuur, en sindsdien is de bruine afscheiding begonnen. Van te voren nooit geen last gehad 2 dagen ongesteld en verder nooit geen bloedingen.

Zou het iets te maken kunnen hebben met het soort foliumzuur is slik? Ik slik nu foliumzuur van kruitvatmerk. Zijn er meer die hier last van hebben? Is t verstandig dat ik andere foliumzuur zou gaan slikken?

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Geen idee of het door foliumzuur kan komen?! Ik heb het altijd gehad in de week voor de menstruatie, het is voor mij een teken dat het weer eraan zit te komen! Heb aan mijn huisarts gevraagd of dit kwaad kan, maar volgens haar niet! Maar je hebt het ervoor en erna...wel vaker gelezen op internet, maar misschien toch even aan je huisarts vragen anders?!

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb nog nooit gehoord dat afscheiding en foliumzuur met elkaar te maken zouden kunnen hebben.

4. Delinda

Delinda Lid

27 apr 2013
    18
    0
    0
    Beverwijk
    Ik slik ook foliumzuur van het kruidvat , maar ik heb hier geen last van . Ik denk dat als je zeker wil zijn dat het niets met elkaar te maken heeft je het beste toch je HA even moet contacten.

5. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi! Ik slik ook foliumzuur van de kruidvat en geen last van.

Deel Deze Pagina