ik en me vriend hadden gemeenschap vanmiddag! en verloor verschrikkelijk veel witte dikke vocht! gewoon te vies voor woorde! wat is dat voor iets? en de helle dag stik ik van me pijn aan me heupen en me onder buik! antwoorde zijn graag welkom
Hallo, Ik denk dat dit je eisprong is (geweest)! Ik heb in de vruchtbare periode ook vaak last van veel slijm en zeurend gevoel onderin me buik. Dus ik denk dat je precies op het juiste moment hebt geklust.
Weet je zeker wanneer je eisprong was dan doormiddel van ovu-test of temp.? Dan zou het heel misschien een innesteling zijn. Ik weet het ook niet.
Nou dan heb je wel geluk dat je het voelt. Er zijn niet veel vrouwen die het voelen. Ik voel het namelijk niet, ik temp. en heb ovu-testen gebruikt.
nee weet het ik voel hem altijd overduidelijk! en word altijd op de 28ste dag ongi .kan de klok er gelijk op zetten.
Oke, ja dat had ik uit je 1e verhaalte er niet uit gehaald. Dan zou ik nu denken aan een innesteling. Wordt wel spannend dan, ik hoop dat het raak is voor jullie. Zijn jullie al even bezig of niet?
hahah ik ook heb het dan in me rug heel erg! en hoofdpijn. kan je met innesteling dit ook hebben dan de 1e keer toen ik zwanger was verloor ik aleen oud bloed.
spannend hoor meid.hopelijk was het je innestelling!en dat je over 10dagen maar een positieve test mag hebben. meid het is je zo gegunt!
jah idd.want dan zit je dus niet in onzekerheid!ben wel eens overtijd geweest(3x) maar was toen ook zwanger.helaas niet goed gegaan. de laatste keer was vleden ronde maar was pas 1,5dag overtijd(met positieve test)maar die tel ik dus niet echt mee. en 2maanden terug bij 4.5dagen mis gegaan. maar wel fijn dat als ik overtijd ben ik tot nu toe dus zwanger was. nu is dan alleen de onzekerheid blijft alles wel zitten.