ook ik ben onzeker...4w4d week zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door roeska123, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik heb vorige week dinsdag positief getest.

ik heb al vanaf een paar dagen na de eisprong buikkrampen.
    dat trekt nu wel weg, maar ik voel mijn onderbuik constant. niet pijnlijk of zo.

afgelopen woensdag had ik meer buikpijn, en s avonds, toen de buikpijn weg was, kreeg ik rosige afscheiding. beetje maar.

donderdagavond weer behoorlijk buikpijn (niet zo erg als bij mijn menstruatie) en later, na de buikpijn, weer wat bruinige afscheiding, met een klein stolseltje.

afgelopen zaterdag heb ik zwaars getild, en later had ik een veeg rood helder bloed. ik hoop dat er een adertje geknapt is toen en dat dat bloed daar van was.
    verder helemaal geen buikpijn en ook geen bloedverlies meer.

maar het maakt me allemaal zo onzeker. vooral ook omdat het eerder mis is gegaan met 5w2d.
    toen had ik de laatste dagen helemaal geen pijntjes meer, en nu wel.
    dus daar trek ik me aan op.

de laatste test van zaterdag was zeer positief :D.

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Spannend hoor! Hopelijk blijft alles gewoon goed gaan! En anders je vk bellen om binnen korte tijd een afspraak te maken? Dan hoef je niet super lang in onzekerheid te zitten.

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Je kunt altijd de verloskundige bellen, al zal er op de echo niet heel veel te zien zijn... Ik had mijn 1e echo met 5 weken en we zagen alleen een vruchtzakje.
    Moesten 2 weken wachten en toen was er een kleine spruit met een kloppend hartje.

Tijdens mijn 1e zwangerschap ben ik in april zwanger geraakt, mei had ik bruinig verlies, en buikpijn etc etc
    een menstruatie maar toch anders.. Had het toen allemaal afgewacht om te kijken hoe of wat en Juni was ik zwanger. (8weken)

Als je toch nog een vette positieve test hebt gehad zal ik me niet zo ernstig zorgen maken
    maar je kunt altijd de verloskundige bellen... Wie weet kun je iets sneller terrecht ;)

4. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    en nog gefeliciteerd!! ;) Helemaal vergeten....

5. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Als eerste gefeliciteerd!! :) Als je je zorgen maakt, bel gewoon de verloskundige. Ze zal geen echo maken, maar misschien kunt ze je geruststellen. Gewoon even rustig aan doen meid, forceer niks!! En geen zware dingen tillen!!!

6. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Als eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd! Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de vk bellen. Heel veel succes in ieder geval!

Deel Deze Pagina