gek hè...en toch doe je het!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door petty, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

    roshi VIP lid

    8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    i'm guilty too :D

    we weten al helemaal wat voor meubeltjes, kinderwagen etc. we willen :oops:
     
  2. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Hallo
    Mensen om mij heen die hoor ik ook zeggen .Als je er teveel mee bezig bent dan lukt het niet .Maar onbewust ben je er toch mee bezig .
    Ook om je heen dan die je ineens mensen die zwanger zijn en op de tv reclames en zo .
    Afwachten maar he einde van de maand :) .
     
  3. barbeestenboel

    barbeestenboel Actief lid

    20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Wisten jullie dat ik er trouwens geen idee van had dat vrouwen er zoveel mee bezig waren? Ik was hartstikke anti kind en vond kinderen krijgen zoiets natuurlijks dat ik er nooit over nadacht dat vrouwen het zo graag wilde dat ze er continue mee bezig waren. Klinkt wat stom, want ik besefte wel dat als er mensen zijn die geen kinderen konden krijgen dat die mensen er heel veel mee bezig waren.Mijn eigen broer hoorde tot die categorie.(heeft nu een ontzettende leuke tweeling van 3) Maar mijn zussen kregen gewoon kinderen,zonder poespas.Maar die zaten er misschien ook wel heel veel over te denken. Eigenlijk nooit zo gevraagd en nu weten ze niet dat ze misschien wel weer tante worden en dat wil ik liever zo laten,dus kan ik het nu ook niet vragen!
    bar
     
  4. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
    Hoi Allemaal,

    Wel grappig om alles zo te lezen,het is allemaal zo herkenbaar :)

    Deze week weer extra spannend...... zal ik ongi worden of toch niet.....
    Dit is nu de 3e ronde en het lijkt of je er een eeuwigheid mee bezig bent...., maar goed anderen zijn nog veel en veel langer bezig denk ik dan dus moet ik eigenlijk niet zeuren!

    Toch kan het allemaal niet snel genoeg gaan! ;) en het zou ook zo'n leuk kadootje zijn als we gaan trouwen over 3 weekjes!
     
  5. Zoe1976

    Zoe1976 Fanatiek lid

    8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Is toch logisch dat je ermee bezig bent, het is geen pak suiker;)

    Bij mij is ook van de een op de andere maand de kinderwens toegeslagen en ik alle hevigheid, moet ik nog van bijkomen... Wist nooit of ik wel kinderen wilde, was zelf een beetje anti.... En nu weet ik ineens zeker dat ik het wil.

    En je bent een vrouw of je bent het niet, maar als ik iets wil dan wil ik het gelijk...Maar dat werkt niet zo met kindjes, dus we wachten het rustig af en hier lees ik mee met iedereen die in het zelfde schuitje zit...

    Zijn bezig met wintersport plannen, hoop dat ik voor mezelf geen skipas hoeft te bestellen;)

    XX
     
  6. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Ik was er ook nooit mee bezig tot vorig jaar .Toen had ik ook ineens dat gevoel .
     
  7. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ik vind t bij mezelf nog wel meevallen.. kijk altijd wel even op deze site vink gewoon leuk, gevoelens enz. delen! de eerste maand was ike r wel veel mee bezig nu valt t wel mee ik heb zoiets van we hebben alle tijd ik zie wel wanneer het komt maar toch is t wel spannend wanneer je weer ongi moet worden.
     
  8. Ienieminie

    Ienieminie Bekend lid

    8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Haha, heel herkenbaar, dit topic!
     
  9. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    jawel dat denk ik ook hoor .Ik vind het ook leuk om dit forum te lezen .Dan zie ik dat ik niet de enige ben die bepaalde gevoels heb en ideeen .
    Voor de rest kan je niks meer doen dan afwachten toch !
     
  10. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Ik heb mezelf altijd al in de toekomst gezien met twee kindjes, dus ik was er al vrij lang zeker van dat ik kinderen zou willen... Maar wanneer...

    Enkele vrienden van ons hebben al kindjes. En nadat we ons huisje gekocht hadden, begon het bij ons dan ook écht te kriebelen om eraan te beginnen. Nu ons huisje bijna af is, lijkt het ons dan nu ook de geschikte moment (+ om medische redenen)
     
  11. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    in het begin vond ik het allemaal super spannend, en ging steeds meer op babynamen en leuke baby spullen letten... Na een maand of 7 werden de spannende momenten meer momenten van frustratie, en later buien van stemmingswisselingen en jaloersheid :rolleyes:

    En nu moet ik er wel gewoon aan denken, is geloof ik nog net geen verslaving. Heb echt zo'n zwanger sensor op mijn hoofd haha.. ik herken zwangere vrouwen al van een kilometer afstand :(

    Geloof dat dat een echt vrouwenprobleem is..( zijn we er blij mee?)
     
  12. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hoi, ik ben dit weekend ongesteld geworden na 3 dagen overtijd te zijn geweest... Dit was voor ons de eerste ronde dus had heus niet verwacht gelijk zwanger te zijn en toch...als je toch ongesteld bent is de teleurstelling hee groot. Ik merk dus ook dat ik er veel mee bezig ben. Meer dan ik wil toegeven:p succes verder met zwanger worden!
     
  13. Djam

    Djam Actief lid

    2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Ik heb me na twee pogingen om zwanger te worden neer gelegd bij het feit dat je het toch niet kunt sturen. Ik was er vorige maand heilig van overtuigd dat ik zwanger was, en toch werd ik na een cuyclus van 35 dagen gewoon ongi :( Pff het was echt een zware teleurstelling. Ik heb nu zoiets van: als het zo is dan is het zo. Lukt het niet dan is het waarschijnlijk niet voor ons weg gelegd. Ik wordt anders gek van mezelf, ik bescherm mezelf nu gewoon door nu maar te denken van: het zal deze maand toch niet zo zijn, dan komt het ook niet zo hard aan als ik dan toch ongi wordt ;)

    Liefs Mariska
     
  14. saro

    saro Lid

    26 sep 2006
    63
    0
    0
    hoi hoi

    ja ik heb het ook we hebben gezegt samen om met de pil te stoppen en dan maar zien wat er gebeurd maar ik merk wel dat elke keer ik ongi word toch wel een beetje teleurgestreld ben

    ik was nu ook weer een week overtijd maar jammer genoeg kwamen de :evil: :evil: gister en dan vind ik dat echt niet leuk maar ik ga er nu toch iets minder mee bezig zijn dan is de teleurstelling alleen maar minder maar of dit gaat lukken dat weet ik niet haha

    nou groetjes saro
     
  15. fleerpje

    fleerpje Actief lid

    26 jun 2007
    309
    0
    0
    Mijn instelling zou moeten zijn dat we wel zien wat er gebeurt. Ik ben gestopt met de pil omdat het teveel invloed had op mijn stemming, en sinds ik de pil niet meer slik is dat een stuk beter.
    Maar bijkomend is wel, dat ik zwanger kan raken, en hier ben ik toch meer mee bezig dan 'de afspraak was'

    Nouja, we zien het wel. haha

    moeilijk
     
  16. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Aan de ene kant denk ik ,we zien wel .Maar aan de andere kant leef ik er toch elke maand naartoe .Mijn vriend ook .
     
  17. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    erg leuk om jullie reacties te lezen, vind het wel een leuke topic! hihi, gewoon effe lekker eruit gooien wat ons bezig houd zo tijdens het zwanger worden..hahaha...

    en gelukkig, ik ben niet de enige die er toch onbewust zo mee bezig is..hihi..

    ik lees dat sommige zelfs al een namenlijst hebben, hahaha en dat brengt mij op een idee! oh wat erg....ach kan het schelen!

    we gaan gewoon vrolijk door!

    liefs!
     
  18. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik heb dat ook, maar nu wel minder dan in de eerste maanden. nu heb ik al een tijdje niets kunnen doen omdat ik constant medicatie had maar vanaf volgende week, wanneer ik hopelijk weer kan beginnen, zal het wel weer komen.

    en inderdaad, de laatste week van de cyclus is een hel!
     
  19. Hellepelle

    Hellepelle Bekend lid

    10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Ha wat fijn! er zijn er dus meer zoals ikke! hihi
    Ik had me ook netjes voorgenomen om me er niet veel mee bezig te houden. Om "gewoon" verder te gaan alleen nu zonder de pil! ha is dat ff moeilijk. Ik zit elke dag ff op het forum, kijken en bijlezen! en verder ben ik ook steeds met mijn lijf bezig. He ik voel dit zou het dat... enzo enzo! Je kunt jezelf behoorlijk gek maken! Was wel blij om toch ongi te zijn, dan weet ik in elk geval dat mijn lichaam werkt! en nu mag het weer ophouden zodat we heerlijk aan de klus kunnen! We hebben nu twee en een halve week vrij dus.... ;) ;) ;)
     
  20. tanja8

    tanja8 Niet meer actief

    Erg herkenbaar! Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn omdat ik anders te veel teleurgesteld ben als ik ongesteld ben maar hetis moeilijk te onderdrukken! haha, als ik éénmaal zwanger ben ga ik volgens mij helemaal los op alles haha
     

Deel Deze Pagina