Gek kaartje, wat vinden jullie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Fem, 2 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hoi allemaal,

Ik heb deze maand een heel gek kaartje, wat vinden jullie ervan? De afgelopen paar maanden waren veel stabieler als dit berglandschap, hahahahaha.

Ik temp elke dag op hetzelfde tijdstip (ik zet mijn wekker), dus daar zou het niet aan kunnen liggen.

Bekijk bijlage 40654

Gr,

Fem

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    er valt weinig te zeggen over het kaartje.. je hebt geen eisprong gehad dat is duidelijk.
    verder weet ik eigelijk ook niet zo goed wat je met dit kaartje moet,, indd een bergenlandschap . hoop dat je kaartje snel wat stabieler word.

3. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ja idd geen eisprong... als dit volgende maand ook zo is zou ik toch even de dr raadplegen...

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nee, zeker geen eisprong, dus zal wel weer een lange cyclus worden :)(), nouja, liever lang als geen eisprong... hopelijk gaat ie snel springen!!! Bedankt voor jullie mening ;), was gewoon benieuwd.... :)

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    oei, geen ei idd nog. en dus een lange cyclus..

ben je daar wel eens mee naar de HA gegaan?
    wat een lage basale temp heb jij trouwens, brrr koud! ;)

succes!

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Naar de HA? Nee, dat heb ik nog nooit gedaan, zou ik dat al moeten doen denk je?? Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zo'n gek kaartje heb... dacht dat je pas na een jaar naar de ha ging... Heb nu wel erg last van krampen en pijn in mijn borsten, dus wie weet....

7. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Kan ook zijn dat je hormonen deze maand gewoon een beetje in de war zijn..dan kan je ook zulke tempwisselingen hebben.Ik heb het zelf ook gehad in mijn vorige cyclus.....maar ja, heb een kindje verloren toen ik al verder was in de zwangerschap en een vmk er achteraan....als het goed is kan je dit kaartje nog zien......ziet er ongeveer hetzelfde uit als die van jou:D
    Zou het gewoon nog een cyclus daarna aankijken..mischien was het eenmalig.
    Succes verder...

8. babyproject

babyproject Niet meer actief

#8 babyproject, 6 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2010
    Mijn temp had ook 3 rare uitschieters, zo vlak voor mn ei.
    Als jij die ene temp niet discard (en/of de "creamy" en "sticky" slijm weghaalt), geeft FF je dan een kruis?

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nope, nog steeds geen kruis hier.... nouja, morgen een weekje op vakantie, klussen we mooi verder ;)

Deel Deze Pagina