Heleu!.. Ik heb vanmorgen een testje gedaan met de "sensitest extra senitive"8) Ik zit nu op 7 dagen voor mijn NOD met mijn tot nu toe langste cyclus.. Nu schept mijn verbazing in het test venstertje een heel licht resultaat zichtbaar is... maar ook een "dwars" streepje.. Is dat verdwaalde inkt of een hormoontje? Test is beetje donkerder gemaakt zodat we niet schele ogen krijgen van het zoeken Links is het test streepje, en rechts het controle streepje *ahum dikke vette controle streep Liefs, Cassida
AAAAH ik word gek van spanningen haha Moet ook eigenlijk "gewoon" geduld opbrengen nog een weekje te wachten... Is ook zon dure hobby over staafjes heen plassen...
Vertel mij wat! Kijk in mijn topic-als jullie dan toch aan t turen zijn...- de 1e is ook van sensitest xtra sens en 5 dgn voor nod, die van jou is zelfs veeel donkerder!! Hoop dat je gauw op een andere test ook een 2e streep hebt, succes!
Ik zie hem ook! Maarr ik ben behoorlijk huiverig voor die testen omdat ze volgens mij best vaak vals positief testen. Ik hoop heeeeeel erg dat het niet het geval is
@ Jaira Nou gevonden Maar ik wou m voor je bewerken.. toen zag ik dat er al een stond.. Ik zie ook een streepje... Ik had gisteren en eergisteren (a) ook deze tests gedaan.. en toen was er niks te zien.. in het zonlicht niet, tegen een lamp niet, in het donker niet haha dus ik heb wel aardig vertrouwen in de test... (a) Maar ja, als het gaat om iets wat je zo graag wilt.. duurt het altijd te lang voor je wat weer.... He... Liefs, Cassida @ de meiden.. Ja, het is ook wat he, testjes uit elkaar slopen, inscannen en aan elkaar laten zien.. is het wat?? is het wat?? Maar wel geruststellend... moet ik eerlijk toegeven...
Ik heb het vorig jaar ook met deze test positief getest! En ik zie ook je tweede streepje. Vanuit deze kant....Van Harte Gefeliciteerd! En geniet er maar van! Groetjes Brigitte
ik zie m ook.. de tweede streep, maar die zag ik ook bij de mijne.. (zie album) en hoe gek ook.. ik ben niet zwanger..(of t is toch ergens mis gegaan, maar daar ga ik niet van uit..).. test van kruidvat 2v5 was een dag later hartstikke negatief.. ik zat trouwens 2 dagen voor NOD toen ik die test deed.. Hoop dat t voor jou wel positief is meid... knuff
Hmm ja, verschillende duss.. Ik heb er nog een gedaan. En de testjes van gisteren vergeleken met vandaag, maar er staat echt wel meer "streep" als gisteren... Mijn NOD is vrijdag 18 Juni... Ik zal die dag nog even (nog even zegt ze... kan nu al niet wachten ) En ik plaats dan wel of het streepje een Kindje is of verdwaalde inkt... Liefs, Cassida