Wie is er uitgerekend rond haar eigen verjaardag (of verjaardag man/kinderen)? Ik ben de 19e aug. zelf jarig en ben de 18 uitgerekend!
jah grappig! een dag verschil! Ik ben 20 maart uitgeteld,en 29 maart jarig! Wat ik zelf uit had gerekend toen was dat ik rond de 27ste uitgerekend zou zijn...maar was langer zwanger als da ik dacht. xxx en geniet ervan!
Hoi, Bij ons komt alles bij elkaar in september. 7 september zijn we getrouwd, 10 september ben ik uitgerekend, 13 september ben ik jarig en 16 september mijn moeder...! En de zus van mijn man is nog eens 23 september jarig, dus ik hoop echt dat deze kleine nog een nieuwe datum kiest waarop niemand jarig is!
Ik ben 17 augustus jarig, min oudste is op 13 augustus geboren...we vieren altijd samen onze verjaardag.......we vieren m nu al 12 jaar zo....en het is nog steeds gezellig!
van Sam was ik op 25 februari uitgerekend en ik ben op 24 februari jarig... Maar Sam kwam 10 weken eerder.. dus nog voor kerst.
Ik ben niet rond mijn eigen verjaardag uitgerekend, maar wel iets anders grappigs. Ik ben precies op dezelfde dag zwanger geraakt, als mijn moeder 29 jaar geleden van mijn zus (beide dus de eerste). Mijn moeder was, net als ik nu, half september uitgerekend, maar mijn zus kwam pas 8 oktober. Dus ik ben benieuwd...
Bij ons wordt het precies een traditie om geboren te worden rond de verjaardag van de grootouders. Mijn mama is dag op dag met 50 jaar verschil geboren met de verjaardag van haar grootvader. Ik ben een dag vroeger dan de verjaardag van mijn grootmoeder geboren en ik ben uitgerekend op 13 mei en mijn papa is geboren op 11 mei. Hij kijkt hier natuurlijk enorm naar uit en hoopt dat ik beval op zijn datum en ik zou dit ook wel leuk vinden. Een mooier cadeau zou ik hem toch niet kunnen geven, hem opa maken op zijn verjaardag.
Ik ben 16 september uitgerekend. Mijn opa is afgelopen jaar overleden en zijn verjaardag was 17 september.
Ik ben 4 augustus uitgerekend en mijn man is op 8 augustus jarig..... lijkt me dan wel een mooi cadeautje voor hem, en een mooie datum van 08-08-08!
Ik ben 13 okt uitgerekend en de 19de jarig. Mijn eerste kwam een dag voor de uitgerekende datum, hij wordt 12 november 2, dus als deze dat ook doet, zou het leuk vallen - 12 okt bevallen, een maand daarna wordt mijn oudste op 12 nov 2. Maar ja, je kan het over het algemeen niet echt plannen he
bij de eerste was ik 9/02/06 uitgerekend hij is op 05/02/06 geboren zelf ben ik op 07/02 jarig dus dat is wel leuk, nu met de 2de op niemands verjaardag
alysia onze eerste kleine is 10 dagen na mijn veraardag geboren en ben nu 10 dagen na mijn vriend zijn verjaardag uitgerekend heel toevallig
ik ben 3 oktober jarig en ben uitgerekend op 6 okt. darryl* is op de preciese uitteldatum geboren, dylano is met 37,5 week ingeleid geboren omdat ik de 40 week niet wilde (lees: DURFDE!) te halen, maar bij deze laat ik moeder natuur toch de gang hopelijk gaan. dus wie weet....