Gek op drop. En jij?

Discussion in 'Zwangerschap' started by marielle82, Feb 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liekie

liekie Actief lid

Sep 3, 2007
    333
    0
    0
    ik weet nog niet of ik zwanger ben
    maar ik ben ook ineens verslaafd aan drop,chips,chocola..
    ik eet dat normaal gesproken bijna nooit
    drop al helemaal niet...

xxxx

2. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Zure snoepjes, kiwi's, sinaasappels, melk en dan heb ik weer zin in pizza, milkshakes etc. Wisselt nogal en heb dan ook van alles in de kast staan.

3. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    wahaha, heb na het lezen van dit topic opeens zo;n zin in chocolade en chips, bedankt meiden:)

Hier heb ik eigenlijk weinig last van echte tics.. BEn niet echt misselijk, maar heb met vlagen echt geen trek..
    Alhoewel, gisteren moest ik écht friet shoarma hebben!:) Hmmmm
    Ik denk dat mijn tic dalijk wel komt (aardbeien, hmmm)

Liefss, Taliaa

4. Niet meer actief

Alles wat hartig is en drop! Voor mijn zwangerschap hoefde drop niet zo van mij maar nu ben ik er dol op, vooral salmiak drop. Chocolade... mijn grote verslaving is helemaal naar de achtergrond verdwenen. Ik vind het nog steeds wel lekker maar hoef het niet.

Oja en fruit... kilo's fruit! (word er arm van ;) )

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    zuivel, zuivel en nog eens zuivel.
    nou was ik al gek op melk maar yoghurt, kwark, alle soorten toetjes...JAMMIE!

en alles wat zoet is...maar dat probeer ik te beperken...lukt me tot nu toe nog aardig, ben nog maar 3.5 kg aangekomen

6. beagle78

beagle78 Bekend lid

Feb 7, 2008
    720
    1
    0
    sinaasappelsap,thee, beschuiten met kaas en kippesoep.

Alle zoetigheid waar ik altijd dol op was kan me echt gestolen worden. Cola en koffie hoef ik ook niet meer.

7. Anna1978

Anna1978 Actief lid

Oct 7, 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Varkensvlees, dit eet ik normaal gesproken niet omdat ik het een beetje viezig vlees vindt maar nu...
    Het water loopt me in de mond bij uitgebakken spekjes en gekookte worst op brood. Verder heb ik trek in zoutte dingen. Mijn bloeddruk is lag (80/55) dus waarschijnlijk heeft mijn lichaam het nodig :)

8. Vincel

Vincel Niet meer actief

bij ook drop, omdat mijn bloeddruk 100/60 blijft mag ik het gewoon snoepen.
    en waar ik ook niet vanaf kan blijven is veel fruit, hmmmmm en vis vind ik ook zo vreselijk lekker nu.

9. marielle82

marielle82 Bekend lid

Feb 15, 2008
    615
    0
    0
    Hoi Maaike, wat voor vis eet je?Heb er soms ook wel trek in...Maar weer niet wat :( .

10. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Ik heb ook alles al gehad. ging van drop naar haring naar softijs weer terug naar haring en ga zo maar door.
    Nu is het patat met :D

11. Vincel

Vincel Niet meer actief

HOi Marielle,

ik vind verse garnalen en dan even op de grilpan heerlijk, pangasiusfilet (wat stevige vis) en die zo in de pan(gewoon bij AH te koop. en verder vind ik lekkerbekje met viskruiden of calamaris(inktvisringetjes) superlekker. En zalmcoctail zelf gemaakt.

Ik kan er niet vanaf blijven als we dat in huis hebben.

12. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Kaas. Maar dan wel gesmolten. Dus kaassoufle, tosti kaas, en uitsmijter kaas.
    Gewone kaas op brood hoef ik niet.

13. marielle82

marielle82 Bekend lid

Feb 15, 2008
    615
    0
    0
    @Maaike-> je breng me op een idee. Ik vond het vreselijk dat ik geen zalm meer mocht. Maar een lekkerbekje of....kibbeling.Mwah, fietst er best in. Kan't geen kwaad verder denken jullie?

Er staat nu een ovenschotel Aardappel Anders in de oven. Had geen zin om te koken. Doe ik er straks lekker rauwe witlof bij.

Enne...ik eet sinds van de week, overdreven veel appels... :D
    Allemaal van die gekke kuren. Ehhm, gekke hormonen dan...

En tosti's eet ik inderdaad ook meer de laatste tijd. :)
    Groetjes

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Lekker aardappel anders..wij ook ;)

Zalm mag best hoor, zolang het maar vers van de visboer vandaar komt.

Appels...dat ken ik! Hmmm....

15. Vincel

Vincel Niet meer actief

en zalm uit een blikje mag ook volgens mijn verloskundige.

maar ik kan die pangiusvis dus ook echt aanraden.
    even om en om bakken met bijvoorbeeld viskruiden er op of alleen wat peper en zout.

het is echt heel lekker.

16. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    in het begin was ik zo gek op drop, maar nu niet meer. Nu ben ik gek op zoetigheid.yammie yammie

17. vlinder4

vlinder4 Lid

Jan 30, 2008
    15
    0
    0
    Amersfoort
    Hallo...,

Ik ben nogal een zoetekauw. Ik probeer het nu echt te minderen maar soms kan ik het gewoon niet laten.

Mijn vriend wijst me er steeds op dat het niet goed is. Op internet kan ik weinig vinden over hoeveelheden snoep en chocolade. Drop blijkt niet goed te zijn maar een paar per dag gelukkig wel.

Wat eten jullie zoal aan snoep, chips etc.?

Groetjes!

18. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
  19. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

May 31, 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ik moet toegeven dat ik soms ook wel een zoetekauw ben. Toch probeer ik het zoveel mogelijk te laten. Dit lukt natuurlijk ook niet altijd, maar zo nu en dan mag je ook best wel wat hebben. Het is ook wel verleidelijk om alles wat je in de winkel ziet te laten liggen.
    Maar mijn advies zou zijn...laat zoveel mogelijk snoep in de winkel liggen. Enne koop bijvoorbeeld fruit waar je gek op bent. Ik had druiven en pruimen gekocht en die at ik dan zodra ik zin in lekkers had. Dat zorgt er wel voor dat je een beetje afgeleid wordt van je lekkere trek.

xxxies Gea

20. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    CHOCOLA! en FRUIT heerlijk!

Liefs Pip

Share This Page