gek op honden mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mam11, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Hier ook een honden liefhebster.
    We hebben 3 Duitse herders ik train G&G met alle 3.
    Ook geef ik zelf les op de hondenclub.
    Nu met de kleine erbij gaat het ook erg goed. Door de weeks ben ik alleen omdat m'n partner de hele week van huis ivm werk maar het redt zich allemaal goed.
    De honden zijn niks jaloers.

Ook wij moesten een andere auto aanschaffen ik rij nu in de Fiat Scudo. De kleine kan mee, honden en de wandelwagen.

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Wij hebben 2 rottweilers. Een reu en een teef waar we intensief mee trainen.
    We trainen 2x per week (soms 3 per week) IPO met de honden, en mijn vriend staat ook in het pak.
    Ik zelf train met de reu, en mijn vriend met onze teef.

Zelf ben ik nu uitgeschakeld ivm mijn bekken. Op de club traint mijn instructrice nu met mijn reu om hem toch in zijn ritme te houden.

Heel misschien komt volgend jaar nummer 3 erbij. Dit hangt nog van verschillende factoren af.

Zelf rijden we in een citroën Xsara Picaso. Daar we de honden altijd in autokennels hebben zitten, moeten we nog even kijken hoe we de dit volgend jaar gaan doen.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Joepie!!!! We krijgen Sinterklaaskadootjes! (zo ongeveer dan hè ;) )
    Gisteravond zijn we voor de echo geweest en onze Fardau heeft kleine puppies in haar buik!!!!
    Nu gaan brainstormen over mooie namen met een J. Misschien wel met een knipoog naar de Sinterklaasperiode ofzo.

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Wat leuk!!!! Dat word een spannende sinterklaas.

5. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Hier ook een hondengek ik ben in het bezit vN 2 golden retrievers en 4 dandie dinmont terriers en op dit moment hebben we ook een nestje van 5 pupjes erg druk maar ook erg leuk en mijn meisje is enorm dol op de hondjes

effe een foto van tess met haar beste vriend

6. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Gefeliciteerd ene volgens mij ken ik jou ergens van;)

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Duitsland

Hahaha, ja moest even terugkijken naar het ras.... en toen viel t kwartje. Ja op HFF ben ik al tijden niet geweest. Kon niet meer inloggen en op mijn vraag werd helaas niet gereageerd door Frieda (maar dat kan ook met de situatie met haar moeder te maken hebben)

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    jammer hoor, maar ik kom er ook niet zo heel veel meer probeer het wel maar komt er gewoon niet echt van.

Alles goed verder bij jou?
    Hier wel hoor we hebben nu puppies 5 stuks en de kleine meid vind ze geweldig.............

9. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    hier ook een hondengek!

1 epagneul breton en 1 duitse staande draadhaar.
    Quireste is 9,5 jaar oud en heb ik verscheidene shows mee gelopen en verschillende trainingen mee gedaan. veelal jacht gericht, dit najaar afgesloten met een mooi diploma. nu is hij met pensioen en is ie lekker een knuffelhond.

de jongste is Cartouche is nu 2 jaar oud en flink aan het puberen. met hem heb ik tot nu toe 3 shows gelopen en alle 3 dezelfde uitslag, een ZG. voorlopig dus geen shows voor hem meer tot ie uitgezwaard is over een jaar of zo.
    ik train hem nog wel en dan voornamelijk voor de jacht. apporteren en we gaan hopelijk beginnen met zweetwerk. tot nog toe gaat het redelijk maar kan altijd beter!

hier overigens nog geen kindjes maar ze zijn er alle 2 dol op. ieder op zijn eigen manier.

wij rijden overigens een landrover discovery met veel ruimte in de auto voor als er gezinsuitbreiding mag komen.

gr laura

10. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Laura wat leuk ik train met gibson (golden retriever) ook voor de jacht tenminste meer een beetje gewoon ontspannen want ik heb geen tijd meer om veel tussendoor te trainen nu de kleine meid er is.

11. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hier nog een hondengek erbij!

wij hebben wel maar 1 hond, een rottweiler en neen dat zijn geen agressieve beestjes, maar het zijn de baasjes die ze zo maken...

onze Branko is gewoon een pantoffelheld en een salonhond :)

12. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

ook hier een hondengek! alleen nog geen mama:( maar dat komt hopelijk ook wel helemaal goed. Inmiddels alweer 5 jaar in het bezit van onze franse bulldog quendin. Het is zo'n schat maar alweer 8 jaar oud. Dus hopelijk gaat ze nog een paar jaartjes mee. En daarnaast wil ik ooit in de toekomst aan de slag als hondenbegeleider. Eerst werken als mobiele surveillant en daarna met hond aan de slag. Lijkt me helemaal super!! Dus hopelijk is dat mijn leven over pakweg 5 jaar.

13. Jos1981

Jos1981 Actief lid

10 okt 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Hier ook een hondengek!
    We hebben een 6-jarig boxer teefje.
    Mijn beste vriendje :)
    Schat van een beest en dol op kinderen!

Zelf hebben we nog geen kids, we zijn nu aan het proberen om een kindje te krijgen. Zitten pas net in ronde 2.

Zelf heb ik ook al vaker nagedacht over welke auto we straks willen gaan rijden...
    De hond gaat eigenlijk altijd overal mee naar toe.
    Nu hebben we een 2 zits auto met een grote lege ruimte achterin (grijs kenteken)
    Maar straks wil ik natuurlijk geen grijs kenteken meer, maar er moet wel plaats genoeg zijn voor de hond en natuurlijk nog kinderwagen etc. in mee te nemen.
    We hoeven ons daar nu nog niet druk om te maken, maar alvast een idee hebben is toch wel goed denk ik.

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Voordat tess kwam hadden we ook een grijskenteken maar die hebben we versisseld toen we dachten om eventueel aan kinderen te beginnen en het bavalt goed hoor, wij hebben een kia rio en een kia ceed

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Afgelopen weekend examen op onze club, en onze teef is geslaagd voor haar VZH examen!!!
    Onze reu heeft als witte hond mee gelopen en heeft weer een hoop ervaring opgedaan.

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Gefeliciteerd met de behaalde resultaten. Is altijd weer een lekker gevoel als je een mijlpaal goed mag afsluiten.

Wij kregen vandaag iets minder leuk nieuws. Vorig jaar hebben we een teefje uitgezet op fokkersvoorwaarden, heel veelbelovend hondje.... vandaag hebben ze haar moeten laten inslapen omdat haar heupen superslecht waren. Ik vind het zo sneu voor die man hè, hij heeft heel veel tijd gestoken in het hondje en dan moet je toch afscheid nemen op een dergelijke jonge leeftijd.

Wel had hij meteen zoiets van... Jullie verwachten binnenkort een nestje, als het jullie om het even is, dan wil ik daar gewoon graag een pupje van hebben.

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Nou...... en dus geeeeen puppies! Onze madam heeft ons aardig voor de gek gehouden. Officieel was ze zondag op de 63e dag, maar tot op dit moment nog geen enkel teken van komende pupjes. Ook geen melklijsten of haaruitval rondom de tepels.
    Dus helaas pindakaas, volgend voorjaar beter, hopen we.

18. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hier nog een hondengek met hoofdletter H. Ik ben in het bezit van 2 enorm eigenwijze maar ook hele lieve Franse bulldogjes. Mijn honden betekenen de wereld voor mij. Ik ben echt zo gek op ze.

Ben zo gek op ze dat ze hier versvlees te eten krijgen (is wel wat kostbaarder) ze doen het hier heel goed op. Geen narigheid in mijn doggies.

Met de kleine gaat het prima, het liefste zouden ze Kyan helemaal aflikken maar dat mag niet al kan ik zo nu en dan een lebber niet voorkomen.

19. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    Hier nog een hondengek :D:D
    We hebben een hele lieve witte herder/husky, echt een schat van een beest!!
    Ik wil nog graag een engelse of franse bulldog... ik weet het heel wat anders dan wat we nu hebben, maar ben gewoon ook erg gecharmeerd van de knorretjes zoals ik ze noem haha

20. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ze ZIJN ook helemaal geweldig

Deel Deze Pagina