gek op honden mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mam11, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    makreel is toch ook een vette vis en niet duur. En als je die zalmkoppen nou vermaalt met keuken machine bijvoorbeeld en dan geeft? Is het misschien makkelijker weg te krijgen en eet ze het misschien wel zo op (of slobbert eigenlijk haha)

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja, dat hebben we geprobeerd, dat in stukken hakken. Ze pakt dan al die stukjes, legt ze over in de tuin neer en eet ze vervolgens niet op.
    Ik haal op de markt soms wat vette vis voor haar. Zitten we hier tussen de middag met zijn allen lekker te smikkelen.

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    En ECHT vermalen? Dus geen stukjes meer te vinden? Of zou ze de smaak uberhaupt niets vinden? Of misschien alleen de textuur?

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey hey

Ik kom me ook ff aanmelden bij dit clubje hihiihi
    Wij hebben 2 honden, een Am.staff van 5 jaar en een witte Boxer van 2 jaar

Ik ben niet zo heel erg met de honden bezig dus beoefen geen sporten met ze...
    Al wil ik dat met de Boxer wel gaan doen...ik zat te denken aan flyball of behendigheid
    Maar daar zal ik me eerst beter in gaan verdiepen..
    Ik fiets wel vaak me ze...(wel omstebeurt :p) dan kunnen ze mooi wat energie kwijt en ze vinden het beide geweldig
    Al kan ik wel merken dat de Am.staff wel ouder word..

En nou met al die sneeuw, vermaken ze zich uitermaten...de Boxer wil elke 5 minuten naar buiten toe om in de sneeuw te spelen :D
    We hebben op 5 minuten loopafstand een groot weiland, waar de gemeente niks mee doet...en daar ligt een mooie lading sneeuw op, en daar ga ik elke dag wel zo'n half uurtje heen...daar kunnen ze mooi loslopen en lekker uitrazen...:D Vinden ze super!

Verder maak ik hesjes voor honden, zodat ze 's avonds tijdens de wandeling ook gezien worden door de voorbijgangers ;)

Bekijk bijlage 37660

Wat leuk dat er nou ook een hondenclubje is! :D

5. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Super handig zeg! En wat crea van je!

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dank je wel :D

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    oehhhhh het wordtd weer spannend!!! Mijn Weimaraner wordt als het goed is dit weekend gedekt door een Poolse reu en dan liggen hopenlijk eind maart weer van die mooie grijze muisjes in de werpkist!!!! Wel jammer dat ik er niet van heel dichtbij van kan genieten.... het nest wordt verzorgd door mijn vriendin en fokster van mijn teefje.
    We hebben niet de vereiste papieren bij onze hond om met haar op Duitse papieren te fokken (oa is vereist een Jagdschein/jachtakte en nog een aantal aanvullende Prüfungen welke in NL niet nodig zijn) Ons muisje is inmiddels 6 jaar oud.... en op zo'n leeftijd ga je niet nog allerlei aanvullende examens lopen en nog veel meer kosten maken.

Maar erg spannend blijft het natuurlijk wel.

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hallo!
    Wat leuk een hondenclubje!
    Ik wil er wel bij, mag dat? :p

Ik heb een grote hond en een kleine hond.
    Kleine hond: maltheser x shih tzu, teefje, van 2 jaar (3 in mei). Puppycursus, basiscursus en vervolg 1 mee gedaan. Is een beetje mijn surrogaatkindje. Nee....ik kleed haar niet aan :D Ze heeft alleen een pilotenjasje voor dit koude weer :)

Grote hond: berner sennen x golden retriever, reu, van ruim 9 maanden. Puppycursus en basiscursus gedaan. Was zó leergierig dat hij tijdens de basiscursus (met 5 maanden) alles van vervolg 1 ook al onder de knie had. We mochten vervolg 1 dus overslaan en naar vervolg 2. Vervolg 2 vinden wij echter een te hoog circusgehalte hebben, dus dat hebben we niet gedaan. We houden hem nu bezig met zoekspelletjes en lange wandelingen. Het is een echte winterhond en de sneeuw vindt ie geweldig (en vrouwtje ook!). Het is een voorbeeldige pup geweest, heeft niks van mijn spullen gesloopt, was vrij snel zindelijk en kon ook snel goed alleen zijn. Momenteel zit hij in de pubertijd en wordt ie naar mijn man wat dominant (rijden). Bij mij niet, want ik ben echt de roedelleider. Mocht mijn man hem niet onder de duim krijgen dan moeten we tzt eens denken over castratie. Maar eerst vind ik dat manlief er wat in mag investeren door wat consequenter te zijn en meer met hem te doen. Ik ben degene die 80 tot 90% met hem bezig is. Logisch dat ie met mij geen loopje neemt. Ik ben ook erg strikt met hem, ookal is het mijn knuffelbeer :D

Het is een heel verhaal geworden. Maarja, dat laat wel zien hoeveel ik van mijn beessies hou, denk ik.

Groetjes Annedore

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Welkom annedore, leuk he honden. Ik ben ook helemaal verzot hoor op mijn franse bulletjes. Eentje krapt zich laatste tijd helaas open en zit nu aan de prednison, wat natuurlijk rot spul is maar het gaat wel beter met haar nu.

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ja, draak86 het is zo vervelend als er iets met je hond is.
    Wat een zorgen kun je je maken he?
    Ben blij dat het de goede kant op gaat nu.

11. Skye

Skye Niet meer actief

Dag mensen!!! Hier ook een echte dierenliefhebber. En dan vooral honden!!! Wij hebben een mechelse herder teef. Echt een superwijf!!! Eerst behendigheid met haar gedaan en nu doen we flyball! Volgende week eindelijk de winterstop weer voorbij en kunnen we eindelijk weer trainen!!! Nou al zin in!
    Hier trouwens een fotootje van mijn kanjer!!!!

12. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    hier ook iemand met 2honden

een tosa inu reu van bijna 2

en een bullmastiff teefje van 2maanden

13. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ahhh wil zo graag ooit nog eens een bullmastiff of en bordeaux dog, maja woon nu op een flatje dus ja eerst een groter huis krijgen

14. Skye

Skye Niet meer actief

Volgens mij zijn er niet zoveel mama's die gek zijn op honden!!! hihihihi, erg rustig hier namelijk

15. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ja ik ben er nog:D Heb er nu alleen niet zoveel over te vertellen ;) Ze liggen met hun kont op een babymatrasje voor de kachel te snurken, luie beesten:p Lijken op het baasje haha

16. Skye

Skye Niet meer actief

Hahahaha, hier ook een hele rustige dame op dit moment! Maarja, 1 keer te wild opstaan en de rust is over!!!

Deel Deze Pagina