Ik heb juist helemaal niks met Linda de mol, denk niet echt dat ii het ga kijken. everybody loves raymond is wel leuk maar om daar nu een namaak programma van te gaan maken...tja niet voor mij!
ik vind Everybody loves raymond ook helemaal niks, gewoon omdat ik die acteur vreselijk vind, maar dit is in ieder geval GEEN zoveelste talentenshow! Daar ben ik nu echt wel even klaar mee
hmm ik weet t niet eigenlijk, geen idee wat ik ervan denk. twijfel tussen hé wel grappig, tot jee wat een slap aftreksel. we zullen t wel zien de eerste aflevering. ik vind wel dat Linda de Mol teveel op tv te zien is.. kom haar overal tegen.
het lijkt mij echt een grappig programma, maar ja ff afwachten hihihi meestal als je er te veel van verwacht is het helemaal niet grappig hahaha
Als het een serie wordt als "Het zonnetje in huis", "Sam Sam", "Kinderen geen bezwaar", "Kees en Ko". Dan lijkt me heel leuk, want ik mis dergelijke series op tv.
leuk dat meer mensen benieuwd zijn. Ik vind het ook wel leuk om weer eens een heerlijke nederlandse serie te zien. Ik vind het originele programma leuk om de grapjes en niet om de acteurs, dus als ze die hier goed nadoen zal het vast wel goed komen. Alhoewel ik denk dat ze die opa nooit zo goed na kunnen doen.
Het lijkt mij een leuk serie en idd sam sam kees en co zonnetje in huis kinderen geen bezwaar mis ik wel.
Hallo Wie kijkt er ook? Wat vinden jullie er van? Op zich wel leuk, maar kan niet zeggen dat ik dubbel lig...
Het is een kopie van de Amerikaanse versie... blegghh... kunnen we in Nederland niets origineels meer verzinnnen? Dit is gewoon de vertaling van de Amerikaanse versie en ze hebben zelfs geen nieuw muziekje kunnen bedenken . Nee, niks voor mij.........
inderdaad.... ik wist precies te vertellen wat er ging gebeuren.... denk dat ik zelfs de tekst zowat letterlijk wist.... vind ik de Amerikaanse versie veel leuker....
Gebaseerd op, dat vind ik oke....maar dit is idd gewoon een alternatieve na synchronisatie!(of hoe je t ook schrijft haha)
Haha vond het wel grappig eigenlijk.. Nou keek ik met mijn moeder en dan is eigenlijk alles wel grappig.. Ik vond het wel herkenbaar.. maar inderdaad niet om te gieren.. maar wellicht de volgende aflevering..
Vond het 3x niks, zo'n ophef om zo weinig origineels. Jeroen is 10x leuker als hij gewoon zichzelf is, ik ga in ieder geval niet meer kijken, echt een tegenvaller.
Oh, gelukkig ben ik niet de enige die er zo overdenkt... Ook ik vond het mega tegenvallen, vind het origineel al redelijk te doen, maar dit was helemaal flauw! Voortaan spoel ik wel door naar 20.30 uur, AYNIL kijken