oh mss ben ik dan de enige die het wel leuk vond...niet de hele tijd maar moest er wel om lachen.. tis niet om per se te volgen, maar wel leuke televisie...! En de amerikaanse versie vind ik ook niet altijd even leuk...maar 'wel funny" ...en dit ook
Na de eerste 10 minuten vond ik er al geen ruk meer aan! Wat een slap aftreksel zeg, BAH!!!!! Had wel een variant verwacht, en geen exacte kopie van Everybody loves Raymond.
Ik vond het redelijk leuk. Maar een eerste aflevering is altijd minder dan de rest. Ik geef het nog niet op.
Ik vond het ook niks aan, idd een precieze kopie van de Amerikaanse versie. Het was ook zo voorspelbaar allemaal, blehh
Las vandaag op MSN.nl dat het de meest bekeken tv serie sinds jaren is! Twee miljoen mensen hebben gisteren gekeken en daarmee was het populairder dan Gooische Vrouwen op het hoogtepunt! Vind dit wel een gedurfde uitspraak. Zou het niet zo zijn dat gisteren veel mensen uit belangstelling naar de 1e uitzendign hebben gekeken, maar dat het volgende week minder kijkers trekt? Ze zouden het pas mogen vergeleijken met GV als er maandenlang meer dan 1.5 miljoen mensen kijken!
Heb gisteren gekeken kvind het wel een cool programma dus word een nieuwe serie erbij hahaha kvind everbody loves Raymond ook cool kijken we ook elke avond en dan nu hebben we een nl versie ervan
Ik vond het echt super zouteloos (dat wat minder in die ballen gehakt had gemogen....) Echt niet grappig ofzo. Vond het acteerwerk ook maar erg matigjes moet ik zeggen... Meen mij trouwens te herinneren dat ze het scenario en/of script hebben gekocht in de VS en dus niet veel anders kunnen dan zich aan het origineel houden. Maar pin me er niet op vast hoor...
Ik vond het niet bijzonder, ik had er meer van verwacht. Maar ik blijf het nog wel even volgen, wie weet ga ik t steeds leuker vinden
Op de voor stukjes van de reclame heb ik het al gezien, dat waren de leukste momenten vond ik. De rest vond ik niks aan, laat Jeroen maar zijn eigen ding doen das veel leuker
Een nederlandse versie van everybody loves Raymond en moet zeggen: vond er geen bal aan! Het leek me wel grappig. Maar ja misschien komt het nog wel.
mm ben dus één van de weinige die het wel leuk vind heb me rot gelachen (man trouwens ook) zeker aan het eind bij het voorstukje van volgende week.. heb er nu al zin in ..
ben het nu aan het kijken maar.....neh. Ik moet ook steeds kijken naar de (opgespoten?) bovenlip van Linda de mol...
Ben afgelopen vrijdag nog naar Jurk in het theater geweest en dat was helemaal geweldig, maar ik vond jeroen in deze serie totaal niet leuk. Hen ook everybody loves raymond vaak gezien en dat het precies nagespeeld werd was kromme tenen werk. ook de casting vind ik erg slecht. Die broer in de orginele serie is zo'n echte lange slungel en in het nederlands een gewone vent.
In de Amerikaanse vind ik die broer dus idd echt hylarisch! En die vader ook.... Maar in de Nederlandse zijn t maar 2 saaie personen.