pff 11 juni word mijn vriend 30, we vieren het 16 juni samen met onze zoon, maar wat moet ik hem cadeau geven? ik heb echt geen idee
Geef hem een dagje weg, iets wat hij zich nog lang zal herinneren. Zweefvliegen, ferrari rijden, misschien wel een dagke efteling met jullie zoon. Of boek een romantisch kasteeltje, regel oppas en ga er samen een nachtje tussen uit. Laat een flesje champagne op de kamer zetten ofzo...
Mijn vriend wordt in juli 30 en ik ben van plan om hem te verassen met een ballonvlucht of een rondvlucht in een klein vliegtuigje. Moet het nog verder gaan uitwerken en plannen, maar weet zeker dat hij het geweldig gaat vinden!
Iets van een dagje weg of stedentripje met z'n tweetjes? Ik heb hem toen een paar dagen Berlijn cadeau gedaan. Was super!
Ik weet dat mijn man graag een videocamera wil, dus die komt eraan. Is er niet iets wat te duur vindt om zelf te kopen (en jij geld voor hebt natuurlijk)?
voor mijn vriend die vorig jaar 30 werd, heb ik hem een half uur ferrari rijden gegeven En daarna lekker uit eten! Maar goed weet niet of jou vriend dat leuk vind!? Een ballonvaart misschien?
Mijn vriend is vorig jaar 30 geworden, hij was al heel lang helemaal weg van een bepaald horloge. Die heb ik dus voor hem gekocht Zo'n race experience op Zandvoort is ook echt een aanrader! Heeft hij 2 jr. Geleden cadeau gehad samen met z'n broer. Best prijzig, maar z'n geld absoluut waard!
Moet een man daar wel van houden (racen e.d.), die van mij maak je er echt niet blij mee . Heb je al enig idee elsie?