vriend word 30 wat cadeau geven?

Discussion in 'De lounge' started by elsie22, Jun 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

pff 11 juni word mijn vriend 30, we vieren het 16 juni samen met onze zoon, maar wat moet ik hem cadeau geven? ik heb echt geen idee:(

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

niemand een idee?

3. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    1,644
    867
    113
    Female
    Geef hem een dagje weg, iets wat hij zich nog lang zal herinneren. Zweefvliegen, ferrari rijden, misschien wel een dagke efteling met jullie zoon. Of boek een romantisch kasteeltje, regel oppas en ga er samen een nachtje tussen uit. Laat een flesje champagne op de kamer zetten ofzo...

4. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Mijn vriend wordt in juli 30 en ik ben van plan om hem te verassen met een ballonvlucht of een rondvlucht in een klein vliegtuigje. Moet het nog verder gaan uitwerken en plannen, maar weet zeker dat hij het geweldig gaat vinden!

5. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,271
    50
    48
    Iets van een dagje weg of stedentripje met z'n tweetjes?
    Ik heb hem toen een paar dagen Berlijn cadeau gedaan. Was super!

6. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Ik weet dat mijn man graag een videocamera wil, dus die komt eraan. Is er niet iets wat te duur vindt om zelf te kopen (en jij geld voor hebt natuurlijk)?

7. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    voor mijn vriend die vorig jaar 30 werd, heb ik hem een half uur ferrari rijden gegeven :) En daarna lekker uit eten! Maar goed weet niet of jou vriend dat leuk vind!? Een ballonvaart misschien?

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

slipcursus of een dag racen op zandvoort ofzo ...

9. zuurstok

zuurstok Lid

May 13, 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man word deze maand ook 30.. hij wilde graag zo'n tabletding..

10. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Mijn vriend is vorig jaar 30 geworden, hij was al heel lang helemaal weg van een bepaald horloge. Die heb ik dus voor hem gekocht :)
    Zo'n race experience op Zandvoort is ook echt een aanrader! Heeft hij 2 jr. Geleden cadeau gehad samen met z'n broer. Best prijzig, maar z'n geld absoluut waard!

11. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Moet een man daar wel van houden (racen e.d.), die van mij maak je er echt niet blij mee :p. Heb je al enig idee elsie?

Share This Page