Kylian heeft nog nooit koffie geproeft, vind ik ook niet nodig. Daarbij lus ik het zelf ook niet, snap niet dat jullie dat gore goedje (vind ik dan) door je keel kunnen krijgen (ps thee lust ik ook niet ) Groetjes anita
ik denk dat et mee ruit spelende wijs gebeurt. je kindje ondekt dat het kan drinken uit een beker. onze zoon vind het prachtig als er ergens een verlaten kopje staat.. dan wil hij eruit drinken.. ach ja en als er dan toevallig nog een drupje koffie inzit.. ik maak me er niet zoveel zorgen om hoor. dat drupje? het zelfde gebeurt hier ook wel eens met een bierflesje. als het een warme zomer dag is en we zitten met vrienden/fam buiten dan staat er wel eens een leeg bierflesje op de grond.. tja ook daar zit nog een drup in.. en nee... ik voer me kind geen bier. hij vind bier niet vies hahaha als we lekker in het gras zitten dan vul ik het bierflesje wel eens met water. dan kan hij er uit drinken wat hij wil al is het meer geklieder hoor..
amy is ook geen baby Ik heb toen danisha baby was ook nooit zulk soort dingen gegeven maar nu ze wat ouder is mag ze best een keer mini slokje.. vind het niet te vergelijken met bier trouwens
Zo, eerst even een lekker bakkie gemaakt na het lezen van dit topic! Ja precies! Zo ben ik er ook achter gekomen dat Dianthe een druppie koffie ook wel weet te waarderen. Ik heb haar niet bewust koffie gegeven, zie daar het nut ook niet zo van in. Maar Dianthe ruimt blijkbaar ook graag de restjes op. Bizar eigenlijk dat ze het lekker vinden he? Eigenlijk is het helemaal niet lekker, en het stinkt ook nog als het koud is...
Hahaha ik zie Sjoerd straks al gaan naar de opvang, met zijn eigen thermoskannetje onder zijn arm Hier ook zo'n koffiefan, maar alleen als mama niet kijkt....(dan pikt ie 't kopje van tafel..)
Lotte vindt het geweldig om het laatste druppeltje uit het lege kopje te drinken. Dan roert ze op haar manier ook nog.
Hier krijgt mano van oma ook wel eens een lepeltje met koffie, bij ons thuis krijgt hij het niet omdat wij geen koffie drinken. Ik vind het ook niet zo'n probleem hoor. Mijn moeder gaf mij vroeger ook een klein beetje koffie met melk in de fles en ik vond het volgens haar ook altijd lekker.