Ik zou graag ervaringen willen weten over de Nintendo switch. Werkt dat op alle smart tv's? Dus ook op een kleintje van salora? Moet je dan een app op die tv zetten? Hoe is de batterijduur? Ik lees 3 tot 6uur? En als je op de tv speelt, kan je die dan insteken ofzo? Kinderspellen vind ik genoeg maar welke spellen zijn leuk voor mij? Zelda lees ik veel over. Tja ik ben niet echt een gamer maar gta op de playstation vind ik wel eens leuk om te doen. Lekker wat rondhuppelen en met het vliegtuig vliegen.
Er zit een soort kastje met gleuf bij die je aansluit op de tv, gewoon met HDMI kabel en stroomkabel. Wanneer je op de tv wil spelen zet je gewoon de Nintendo switch in dat kastje en klaar. Heel simpel. Batterijduur heb ik nooit echt opgelet, denk inderdaad enkele uren.
Wij hebben er een en ben er heel blij mee! Op tv inderdaad maar ook makkelijk de switch zelf in je hand. Ik speel mario kart en vond Rime leuk. Beetje soort van zelda. Je kunt op de switch heel makkelijk spellen downloaden (niet gratis, je betaald net zoveel als id winkel) Maar veel spellen staan erop. Ook Tetris enzo... Wij hebben youtube er ook op gezet..
Dit. Mijn zoon neem hem ook mee in de auto voor langere ritten en dan is het ongeveer 5 uur spelen ... Maar we hebben een lange kabel waar we hem aan kunnen hangen zodat hij en oplaad en kan spelen. Als hij in het kastje aan de tv hangt kun je blijven spelen. Tenminste nog niet eerder gemerkt dat het dan op raakt. Ik speel zelf wel eens mario maar is zo weinig eigenlijk
Handig. Dan heb ik een nieuwe vraag. Kan je ook Videoland op die switch zetten? Die salora tv vind Videoland niet.
Wij hadden hem zelfs mee op vakantie. Oplader gewoon mee en in de auto konden ze echt wel een fiks aantal uren erop.
Zelda is echt een cool spel, ik als absoluut niet-gamer heb daar ook een hele tijd op gespeeld. Het is een fijn apparaat, maar het is wel duur. Een extra setje van die zijdingetjes is erg duur, en als je samen speelt is 1 zo'n dingetje voor grotemensenhanden te klein. Je hebt ook Mario party erop, hebben wij nog niet kunnen spelen maar het was op de wii echt een topspel. Overcooked is ook erg leuk, speel je samen ipv tegen elkaar.
Tja hij heeft het wel op de tablet. Alleen dat tv'tje is niet zo veel. Jammer voor brandweerman Sam maar tja hij kan het nog kijken