Gek op roze 5 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 7)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joyce1982, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik spuit Menopur.

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Balen gfh, hopelijk gaat het prikken beter en is dit de laatste keer dat het moet.

Karin hoe is het met jou?

Hier alles goed. Drukke week gehad.
    Wij zijn hier erg trots. Lucas heeft van de week ontdekt dat hij zich aan ons kan optrekken tot staan:) wij kunnen nu niet meer veilig op de grond zitten:)
    Het gekke is dat hij paar weken geleden wel is gaan zitten maar dat eigenlijk niet doet (te lui voor??) Nu als hij staat gaat hij makkelijk zelf zitten en nog lomp ook.
    Wij zijn trots

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    GFH: wat vervelend dat je je zo voelt zeg. Dat moet ook heel raar zijn als dat spul wat allemaal dingen doet met je lichaam!

Tweety: ooh kan zeker begrijpen dat je trots bent!:D Cool, geniet er maar lekker van:

Bekertje: hier kon ze al snel uit een rietje drinken, geloof met 8 maanden al. Dus we hebben we die fles met rietje bij de HEMA vandaan. Maar als ze eenmaal een beetje het gevoel hebben drinken ze volgens mij uit alles. (Hier wel iig. Ook alle gekregen bekertjes enzo)

Hier gaat het goed. Baal ervan dat het zo enorm koud aanvoelt vandaag, dat we binnen moeten blijven, lange dag binnen... Maar Y. doet het heel erg goed en is echt al zo een dame!

4. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Monique: idd, het is veel te koud buiten, wij wilden ook naar het bos maar dat gaan we maar niet doen.

GFH: Fijn dat je nu minder last hebt van de bijwerkingen.

Angela: Wat goed van hem!

L is bes wel eenkenning, wil dan ook vaak alleen maar bij ons zijn. en dat is best wel moeilijk als je moet werken en de kleine achter moet laten.

5. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @lab, is best lastig ja, hier ook een tijdje zo'n fase gehad, maar nu zwaait ze ons vrolijk gedag

@gfh, wat rottig voor je! Hoop dat de bijwerkingen mee blijven vallen!

@tweety, wat leuk dat hij gaat staan!

Hmmm hier zitten we ook binnen, veel te koud om eruit te gaan met de kleine. Ik zou eigenlijk wel even naar de babypark willen ofzo (maar die zitten dicht op zondag) wil voor een kamer voor S. kijken en nog wat andere spullen. Vind het zo stom dat dat soort zaken op zondag dicht zijn, is in mijn ogen de ideale dag voor dat soort dingen.

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Lab: ja, maar dat gaat ook in fases, ging hier een hele tijd heel goed en nu wil ze alleen maar bij papa en mama zijn...

Catharina: ja, naar mijn idee zijn dit ook de ideale dagen daarvoor. Maar hier is wel altijd heel veel open. (Dichtbij Adam, dus daar gaan we dan naar de woon XL naast de snelweg enzo. Dat is erg prettig.) Al een idee voor haar kamertje?

7. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi
    hier is alles goed ben weer helemaal ontspanen ben nu aan het wachten tot ik ongesteld word en dan begin ik weer aan de pil. voel me veder wel goed merk wel dat ik die die eerste pillen snel emotioneel word vind ik nooit zo fijn en word vaak door de pil versterkt maar overleven we wel weer. Veder word het wel spannend want het is er voor ons nu wel een beetje erop of eronder maar we zijn er wel rustig onder.

gfh heb ik zelf nooit hoeven spuiten maar heb er inderdaad wel nare verhalen over gehoord in de mmm clubs.

ja echt mooi weer is het vandaag niet wij gebruiken het om de familie bezoeken in het bejaardehuis maar weer is te doen.

monique Y. krijgt nu echt een leuke leeftijd volgens mij ze kan al zoveel zelf en willen ook veel zelf doen nog even en ze zit voledig in de peuter puberteid :)

lab dat is idd altijd een lastige tijd als ze 1 kennig worden ze is trouwens wel vroeg hoop dat het snel weer over is

tweety wat leuk als ze gaan staan he worden ze altijd zo groot van vind ik. geniet er van

8. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @monique, ja ik heb het behang al in mn hoofd butterfly lace van eiffinger. En ik wil een wit leren bed. Dus de kamer lekker rustig houden. Veel wit/zilver. Met dan wat leuke accessoires.

@karin, goed dat jullie er zo rustig onder zijn. Ik denk ook wel dat dat alleen maar goed is voor de slagingskans!

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Catharina: ooh dat klinkt helemaal leuk!:D Echt meidenkamer. Hebben wij ook, wit en roze, maar wel rustig, is wel belangrijk.

Karin: ooh ja daar zit ze in hoor. Zelfs vrijdag op de gym heb ik haar in de hoek gezet in de gymzaal:) Ze kan er wat van. Maar over het algemeen zo leuk, ze ziet de sneeuw en ze roept: SNEEEEUW!! KOUD, BRRRRRRR!:D En dan gaat ze bibberen voor de grap.

GFH en Karin, ik kan me niet voorstellen hoe het voor jullie moet zijn allemaal met wat jullie allemaal moeten doen. Ik hoop wel dat het echt zijn vruchten afwerpt!

10. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Monique ik vind het heerlijk om over al jullie kindjes te lezen vind het allemaal leuk ook al geef ik toe dat het af en toe wat moeilijk is maar meestal vind ik het heel leuk en herken ik het van de oppas kindjes. Je moet wel duidelijk zijn idd met die puterpuberteit anders lopen ze zo over je heen :) zulke leuke dingen ook altijd. Ik had 1 van de kindjes van de week en vader die zegt altijd als ze weg gaan lief zijn he. Nu zij zijn zoontje (2 jaar) lief zijn papa zo schattig lag helemaal in een duik eigenlijk zou je dat soort dingen op moeten schrijven

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Karin: ja, het dat je het soms heel moeilijk vindt dat snap ik wel hoor. Vind het al heel knap dat je meeleest en zo positief blijft en bent!

Ja, het is echt te grappig deze leeftijd. Echt heel cool. Ze meld het nu ook altijd als ze een poepie heeft gelaten:) te grappig. Zo wordt het steeds grappiger en leuker.

12. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik vind het ook nog steeds leuk om hier mee te lezen hoor. Jullie staan wat verder van me af dus daarom dat het niet echt moeilijk voor me.
    Bijwerkingen van de spuiten vallen dit weekend reuze mee. Gelukkig! Maar mn buik doet wel pijn van de spuiten en ziet er ook niet uit met rode puntjes en een blauwe plek.

13. wendy ik heb nog steeds de spuitgaten in mijn bovenbenen staan van de spuiten die ik lang heb moeten prikken , maar in me buik deed ik het niet meer haha had geen gaatje meer over...

Karin top dat je relaxed blijft meis, ik draai duim overuren!

Hier inderdaad ook de fles van de hema 3 euro ideaal!

Catherina leuk leuk een meisjes kamer! hihi wel foto showen he!

Hier ja koud, mja ik vind het heerlijk hoor sneeuw en dan op stal bezig zijn is ook leuk :) hihi lekker door de sneeuw rijden, alleen spark zijn hoeven zijn gewoon helemaal kapot en dat is dus van de zomer bij extreme droogte en van de winter bij vorst, balen :(

14. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey meiden.

Weinig nieuws te melden. Alleen echt nieuws. De mac donalds is afgeband. En nog meer winkels op mijn vertouwde woonboulavard.

Voor de dames die nog op zoek zijn naar dikke truien voor hun kleintje bij simply colors hebben ze nu alle sweaters met capuchon voor 15 euro maakt niet uit hoe veel opdruk je gebruikt en met of zonder kleur. Dacht ff delen hier.

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik moet vandaag om 10 uur weer in het ziekenhuis zijn voor een echo.

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Gfh, spannend, suc6

Jeetje, dat vanochtend dat ik in oostenrijk zat..... Maar dan moet de hele buurt mee zijn gegaan. Ligt echt veel sneeuw

17. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Gfh succes.

Lab hier netzo. Vind er niets aan. Maar nog 3 maand en het wordt weer wat warmer en wat zonniger.

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Vind sneeuw leuk als ik binnen kan blijven. Wie weet is het in maart al mooi weer
    Straks maar ff op de slee met lucas

19. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Ja inderdaad als je binnen moet blijven dan is het leuk. Maar mijn gevoel zegt dat maart ook nog zo koud is. Hoop het niet hahha. Maar lekker met de slee. Hier nog geen slee gekocht. Mevrouw is steeds verkouden. En dan heb ik haar liever niet op de slee;)

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Gfh succes!

PFf ben al vanaf zaterdagmiddag hartstikke ziek, we dachten eerst dat mijn zw misselijkheid erger werd maar manlief en dochterlief hebben het inmiddels ook gehad. Hoef nu eindelijk niet meer te spugen maar ben zo gaar en alles doet pijn.
    Dus ik bekijk de sneeuw van achter het raam en dan is het idd prachtig

Deel Deze Pagina