Gek op roze 5 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 7)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joyce1982, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Lab: succes! Ik hoop voor jou dat je gelijk hebt met de datum

Gfh: hoe ging het in het zkh? Wanneer moet je weer terug?
    Of heb je dat al verteld? :)

Meid:wel lekker dat vriend nu voor de kleine zorgt. Wel balen dat hij nog geen werk heeft
    Hoe gaat het verder met N?

Voor degene die het vroeg: wij gaan 14 september trouwen

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    mamootje: 14 september is mijn verjaardag!!!:D mooie dag haha!:D

Lab: en hoe is t nu?

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    nou meiden, ik ben niet gestript. Ik had geen ontsluiting wel een verweekte baarmoedermond.
    Maandag terug naar de vk en dan hopelijk wel strippen.
    Als dat niets uithaalt dan heb ik voor dinsdag een afspraak staan bij de gync voor CTG en een gesprek over waneer in te leiden.

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    lab: ooh baal je nu niet? Of vind je t nog wel ff goed zo? Want kan me voorstellen dat je er wel hoop op had.

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    monique: Ik had het echt wel gehoopt.

Kzit nu met oorpijn beneden met dit tijdstip. Wordt ik ook echt niet vrolijk van.

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Jammer Lab!

@Mamootje: Ik moet maandag, woensdag en vrijdag terug voor een echo. Ik verwacht dat mijn eisprong volgende week zaterdag is (maar dat kunnen ze dus met die echo's zien) en dan moet ik terug voor de daadwerkelijke inseminatie. En dan 2 weken wachten ...

7. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Gfh dat wachten is het ergste van allemaal

8. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Ik heb vandaag de echo gehad maar was nog niks te zien dinsdag moet ik terug komen

9. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Dat wachten lijkt me ook vreselijk.
    Lab zo ging het bij mij nou ook, maar op de avond voordat ik naar de Gyn moest begonnen de weeën.

10. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik HAAT wachten.

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, dat snap ik wachten is echt heel erg irritant! Vooral voor jullie!

Wij vandaag met Y. naar een pierenbadje geweest hier in de buurt, ze heeft zich erg vermaakt, en heeft ons niet eens opgezocht, zo zelfstandig haha.

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    en lab: hoe is het nu?

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Karin: dus weer wachten tot dinsdag.

Monqiue: Wat lekker dat Y zich goed vermaakt in het badje.
    Nou Monique, ik ben het spuugzat dit weer. Kan zo slecht uit de voeten, en heb dan ook nog eens oorpijn heb het heet enz.
    Word ook erg moe van alle telefoontje, smsjes berichtjes enz. of alles nog rustig is. Heel lief bedoeld natuurlijk, maar ik bel, sms enz echt wel als de kleine er is. (klaag modus uit).

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@monique, zullen we de 20ste augustus afspreken?
    Wat goed dat Y. zich zo heeft vermaakt.

@lab, kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Nog even. Wel balen dat je nog geen ontsluiting heb.

@gfh ik snap dat je ongeduldig wordt van het wachten, maar het is voor een goed doel.

@karin, wat vervelend dat er nog niks is te zien. Wanneer moet je nu weer.

@joyce, hoe is het in de ziekenboeg?

Hier hadden wij woensdag een heel erg ziek meisje plotseling in de nacht om 1 uur werd ze wakker van het hoesten en toen heel erg overgeven de halve nacht door en overdag hebben we haar wel naar het kvd gebracht na overleg want ze had geen koorts en ze was vrolijk en toen niet meer overgegeven maar spuitluiers en die had ze nog nooit gehad ook niet met flesvoeding en in de loop van de avond ging het weer beter. Alleen vandaag mest ze ineens nadat wij weg waren heel erg huilen en was echt ontroostbaar dus ze hadden mij al gebeld maar mijn telefoon of beneden in de praktijk en toen belde JJ me op of ik wou overleggen met het kvd. Toen zei mijn collega waarom loop je er niet even heen. Zo gezegd zo gedaan, want ik werk ernaast en dus getroost en daarna is ze de hele dag erg lief geweest en nu ligt ze weer heerlijk te slapen. Ik ook

Tot morgen

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    lab: ik snap het wel hoor! De laatste loodjes zijn ook zwaar, en jij hebt het niet makkelijk gehad tijdens de zwangerschap. En je hebt echt geen zin meer in wachten... En dan gaat ook iedereen nog bellen enzo, wat natuurlijk heel lief is, maar wel ook irritant voor jou!:) Klagen mag hoor!:)

Esther: jeetje, wat gek, wat denk je dat het is dan opeens? Hoe is ze nu? 20 augustus moet ik werken... En de 23e ook, maar verder kan ik wel haha sorry... andere gooi naar een datum??

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Lab, hopelijk hoef je niet lang meer te wachten. Suc6 nog ff

Esther, wat sneu dat bo ineens zo ziek was. Gelukkig gaat het nu beter.
    Heb wel meer kindjes gehoord van de week die ineens zo ziek waren en vlak daarna weer opgeknapt

Gfh, ik snap dat je het wachten zat bent knuffel voor jou

Karin, ook voor jou een knuffel. hopen dat ze snel je ei vinden en verder en met de behandeling

Lucas heeft sinds donderdag door hoe hij van zijn rug naar zijn buik moet draaien. Zijn super trots op hem:)

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Angela: Wat goed van Lucas!

Esther: Heeft ze erna nog ergens last van gehad?

Gelukkig voel ik me vandaga wat opgewekter. Tis minder warm, oorpijn minder en een goede nachtrust gehad.

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    tweety: wat goed van hem! Snap dat je erg trots bent op hem!:D

Lab: wat fijn dat je je beter voelt! Hopen dat vandaag iets staat te gebeuren!

Esther: vergeten te zeggen: Y. is op maandag op t kdv, misschien niet handig om op die dag af te spreken.

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@monique, we kunnen op dinsdagsmiddag afspreken dat ik vanuit mijn werk met Bo naar jou toe kom. Dan maakt het me niet zo heel erg veel uit. Ik kan dan alleen de 28-8 en 4-9 niet omdat ik dan de hele dag moet werken. Het is bij Bo echt maar een dagje geweest. JJ heeft ook een dagje buikgriep gehad en toen was hetvmeteen over dus denk dat zij dat ook heeft gehad.

@angela, wat ontzettend goed van Lucas logisch dat je trots ben. Verder alles okè.

Hier heeft Bo vandaag voor het eerst zelf haar broodje gegeten en uit de Tuitbeker gedronken dus ook helemaal trots. Kruipen doet ze nog steeds achteruit maar komt vast binnenkort goed. Realiseer me ook steeds meer dat ze groot begint te worden. Maar ze is m'n een draakje. Waarom ze gisteren zo in paniek was weet ik nog steeds niet zullen we ook nooit achterkomen denk ik.
    Gaan jullie ook de olympische spelen volgen of niet?

20. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wat goed van Bo. Wij geven sinds gisteren water en thee ook in de tuitbeker. Sebas vindt het nog maar een raar ding. Hij eet wel al super goed boterhammetjes.

Van de week zijn we met zijn drietjes naar Roermond geweest en daar had ik in de lief winkel een winterjas voor Sebas gescoord (buiten 30 graden je moet wat hihi) Omdat Sebas nogal een spugertje is wilde ik er sowieso een bij, maar die krengen zijn duur! Dus net even MP op geweest en een verkoopster had twee leuke jassen eentje in 80 en eentje in 86. Ik kon niet kiezen dus brutaal een bod gedaan en mag ze beide hebben voor 45 euro inclusief verzenden. Wat is MP toch leuk hè? Sebas zit er iig warmpjes bij deze winter.

Deel Deze Pagina