Oh en nu heeft hij een klein woede aanvalletje...geloof dat hij het niet eens is dat hij moet slapen.
he meiden even wat minder online hier. ontsteking in me long en me oor dus aan de antibiotica..balen Es raar die dag van Bo Lab kleine houd het spannend Lucas rolt lekker al goed zo ! Sebas een lekker warme winter... Y. lekker in het zwembad mooi hoor zo zelfstandig! Verder niet veel terug gelezen sorry..
Hey meiden, @esther, wat apart dat bo zo uit haar doen was, gelukkig gaat ze nu weer lekker @joyce, beterschap! @labrador, gelukkig dat je je weer wat beter voelt vandaag! Hier toevallig ook gisteren alvast een winterjas gekocht, van fun&fun, ik was op slag verliefd hihi
wat een winterjassen hier allemaal! ik kwam toevallig net die van haar tegen met uitpakken, en ze past m nog hahaha nooit verwacht! Scheelt weer geld, past goed bij haar nieuwe schoenen (maatje 22)
Hier heb ik ook al mooie winterjassen liggen en een skipakje. Gekregen, dus hoop dat ze dat nog past in de winter anders moet ik nog op jacht.
haha, lab ik denk je bent misschien wel bevallen vannacht... Heb ook haar muts ff gepakt, haha die past ze ook nog, gelukkig, want die was ook erg duur
Ik heb ook al 2 winterjassen van de nieuwe collectie gescoord, super gaaf! 1 van IKKS en 1 van Monalisa Catharina: heb jij een linkje van die jas? Fun&fun is ook mooi Labrador: kom op beebie!! Joyce: beterschap!!!! Angela: wat goed van Lucas, het omrollen!
Gedver, heel verhaal getypt gaat t weg :s Euhm ff kort: Cath, en mamootje, hebben jullie een linkje van de door jullie gekochte jassen? Kan ik even inspiratie opdoen voor mijn meid. N probeert al te kruipen! Achteruit lukt haar al..
@mamootje/meid, ik zat gister overal al te zoeken naar een site met nieuwe collectie fun&fun maar kan hem nergens vinden. Het is een roze jas met gesp voorop en bondkraag (nep) aan de muts. @mamootje, graag plaatjes van de jassen please....! @meid, grappig dat nik achteruit gaat, lijkt me erg grappig om te zien, s. heeft t nooit gedaan, die ging gelijk vooruit.
Cath, t klinkt als een erg leuk jasje!! ik weet alleen niet zo goed welke maat ik moet nemen.. Lijkt idd erg grappig als nik achteruit gaat! hoe oud was s toen ze ging kruipen? Volgens mij is nik er aardig vroeg bij ( zoals met alles!!) Joyce hoe gaat t nu? Lab, hoe gaat t met jou?
fun&fun is dat een meidenmerk? Ik heb er nog nooit van gehoord namelijk. Ik had al de laatste jas in maat 86 te pakken dus het gaat al hard met de winterjassen.
Gfh, suc6 Lab, waar ben je? Winterjas, ik heb er ook al een gekocht. Ga hem morgen alleen ruiken voor maat kleiner Meid, n al kruipen, die is op tijd
Joyce beterschap Gfh suc6 in het zh Wat leuk al allemaal winter jassen mijn ouders zijn pleeg ouders en ga ik altijd met mijn moeder voor kleren shoppen we hebben nu een meisje van net 3 en een jongetje van bijna 5 en blijkt dat ze nog tot december blijven dus wij mogen binnenkort ook weer voor winterkleren gaan shoppen
Hier maat 86 genomen, vind het ook best lastig om maten in te schatten, ze groeit zo enorm hard. @meid, s. kruipt al wel een tijdje, maar nog niet met 5 maanden hoor, dus nik is weer lekker snel haha waar zou labrador zijn??? ik verwacht babynieuws!
wow catharina, 86!! Hier is haar winterjas nog n 74 en die past ze nog, terwijl ze qua kleding al ruim in 80 zit, en soms in 86. Winterjassen vallen vaak wel erg groot. Ik denk dat labrador of aan t bevlalen is, of ze heeft haar kindje al in haar armen
Catharina: ik zal vanavond de foto's proberen te posten, ik zit nu op de iPad en ik weet niet hoe dat werkt Meid: wat goed van N! Fenne kruipt ook al een tijdje achteruit, nog niet vooruit Labrador: zou ze bezig zijn?? Gfh: succes in het zkh! Winterjassen: hier 1 in maat 80 en 1 in maat 86. Ze zit nu eind 68 dus dat komt wel goed. Ze groeit nu ineens hard dus ik was bang dat haar trouwjurkje niet meer zou passen, dus wij passen gisteren (tevens voor het eerst) en hij was nog te groot, mooi!! Volgens mij moet hij perfect passen voor over 6 weken, en anders even aan laten passen. Stond zoooo lief! Ik zei al tegen mijn vriend dat ik denk dat Fenne de show gaat stelen maar dat laat ik met alle liefde gebeuren