In het ziekenhuis gisteren was alles prima. Baarmoederslijmvlies groeide goed. In een eierstok waren heel veel kleine eiblaasjes te zien en in de andere ook en daar zat ook 1 grote bij (voor hoever je 13,5 mm groot kunt vinden). Morgen weer terug. Arts verwacht dat we morgen de inseminatie kunnen plannen. Dus misschien dat het vrijdag al wordt. Wat van de ene kant fijn is want dat is al snel maar van de andere kant is het super k*t want die inseminatie is om 12 uur en vriend heeft een afspraak in Utrecht vrijdag rond die tijd die hij niet af kan zeggen. En ik wilde zo graag dat hij er bij de inseminatie bij zou zijn
ooh ja dat is wel balen dat die er niet bij kan zijn, maar kan hij die afsrpaak niet verzetten? oeps mamootje lees je bericht nu goed haha zal hem je zo ff berichten
Hij zou het proberen ja. Maar het is met iemand die uit de VS komt dus zo'n afspraak is niet makkelijk te verplaatsen.
Wendy: Wat een spannende tijden zeg! Hopelijk kan je vriend alsnog met je mee, ik duim voor jullie! Lab: ook via hier gefeliciteerd met jullie dochter, ik vind het een erg leuke naam! Lekker stoer maar toch ook lief Volgens mij ben ik nu weer de volgende
kan iemand mij misschien de naam van de dochter van Lab pben? Ik ben zooo benieuwd, maar ik heb geen fb wendy: jeetje hee! Wel spannend, zou toch fijn zijn als hij mee kan, is voor jou ook veel prettiger toch!
Ja ik wil ook heel graag dat ie mee gaat. Stel dat het lukt ... dan is ie er tenminste bij geweest. Maar ja, als het niet kan dan kan het niet. Zelf vindt ie het ook shit.
twijfel, bedankt voor de pb Leuke naam ja! GFH: lastige situatie, maar jullie komen er vast wel uit! Heftig hoor!
Even een foto gemaakt van Y. haar kamer. Nog niet helemaal klaar, moeten nog dingen opgehangen worden enzo, maar dat komt nog. Eerst nog bezig met uitpakken en organiseren van de rest...
@monique, ziet er prachtig uit! @labrador, jaaa ze is er eindelijk, van harte gefeliciteerd met je meisje, ik hoop op een fotootje! @gfh, spannend dat het vrijdag misschien al is, ik snap dat je het echt rot vindt dat je vriend er niet bij kan zijn! Ik hoop dat hij het toch kan verzetten @mamootje, super leuke jasjes, alletwee! @joyce, jeetje dat klinkt als een vermoeiende avond, ik vind het knap dat je dat volhoudt en dan nog wel zonder drank, dat doe ik je niet na haha @lisa, haha ja jij bent alweer de volgende.... Hier drukke dag gehad, op pad geweest voor de nieuwe keuken. We zaten pas om 9 uur aan het eten, nu even lekker in de bank!
thnx dames voor de reaties! Catharina: is het gelukt met de keuken? Wat voor een is het? (ben niet nieuwsgierig)
Monique mooi kamertje!! Lab, hier ook nog een X gefeliciteerd!!! Hoe gaat t? Hoe ging de bevalling? Ben benieuwd naar jou verhaal! Lisa, jij bent de volgende weer! Sorry rest vergeten..
@gfh, ik hoop dat hij de afspraak toch kan verzetten, maar wel heel erg spannend nu. @lab, leuke naam. @mamootje, leuke jasjes. @monique, mooie kamertje @joyce, lange avond vooral als je normaal wel drinkt. A'dam is zeker een rot stad. Hier nog 3 dgn werken en dan heerlijk 2 wkn vakantie, we zijn eerst een weekje thuis en dan gaan we een weekje naar bospark wolfheze in Mierlo, ligt bij helmond. Heb er nu al zin in. Voor Bo vandaag de swimtrainer binnen gekregen zodat zij ook lekker het water in kan. Ga slapen tot morgen
@labrador, ik ben ook benieuwd naar je verhaal @esther, pfff ik ben jaloers, heerlijk op vakantie met je gezinnetje. Swim trainer hebben wij ook, ideaal ding! @monique, we zijn er bijna uit met de keuken, alles besproken, nu alleen nog kijken of ze nog wat in prijs willen zakken. we hebben een siematic keuken, www.siematic.nl. En dan de eerste die in beeld komt (de s2)
Morgen inseminatie!!!! Spannend!!!! En vriendje gaat het waarschijnlijk halen om er bij te zijn! Jeej!